ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امکان درنظر گرفتن خوابگاه برای زوجین دانشگاه علامه (4 آبان 92)

امکان درنظر گرفتن خوابگاه برای زوجین دانشگاه علامه (4 آبان 92)

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی هدف اصلی برگزاری ازدواج دانشجویی در این دانشگاه را ترویج ازدواج آسان دانست و از تلاش دانشگاه برای تصویب آیین‌نامه‌ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای در نظر گرفتن مزایایی برای زوجین دانشگاه علامه خبر داد.




دکتر صحرایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه علامه، خاطر نشان کرد:‌ تمام هزینه برنامه را خود دانشگاه متقبل شده است و تمام برنامه‌ها توسط معاونت فرهنگی و توسط یکی از دانشجویان اداره شد.



وی افزود: علیرغم تمام مشکلات مالی پیش روی دانشگاه، توانستیم هدیه‌ای را برای زوجین درنظر بگیریم، چراکه تمام آرزوی ما خوشبختی این زوجین است.



معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دانشگاه علامه در صدد ایجاد مزایایی برای زوجین دانشگاه علامه است، گفت: در نظر داریم آیین‌نامه‌ای را در شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر دادن مزایایی به این دانشجویان تصویب کنیم.



صحرایی با بیان اینکه دانشگاه‌ علامه محدودیت خوابگاهی دارد، اظهار کرد: امیدواریم با تمام این محدودیت‌ها بتوانیم در آیین‌نامه، خوابگاهی را برای زوجین دانشگاه علامه در نظر بگیریم.

کلمات کلیدی: زوجین دانشگاه علامه، زوجین، دانشگاه علامه، خوابگاه متاهلی، خوابگاه دانشجویی

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image