ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجمیع خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه علامه

تجمیع خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه علامه

خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه علامه تجمیع می‌شوند


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از تجمیع خوابگاه‌های دخترانه این دانشگاه در سال آینده خبر داد.

رضا صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه یکی از مشکلات خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه علامه پراکندگی آنهاست، افزود: به همین دلیل یکی از برنامه‌های اصلی دانشگاه علامه طباطبایی تجمیع خوابگاه‌های دخترانه که در سطح شهر پراکنده هستند است.

وی از تجمیع خوابگاه‌ها در منطقه "سعادت‌آباد" خبر داد و افزود: در این منطقه چندین بلوک قرار دارد که برخی از آن‌ها به عنوان خوابگاه در اختیار دانشجویان قرار دارد اما چند بلوک دیگر در اختیار وزارت علوم و اساتید است. ما از وزارت علوم و اساتید درخواست کردیم تا خرداد سال 94 این بلوک‌ها را تخلیه کنند تا این بلوک‌ها را پس از بازسازی به عنوان خوابگاه در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از نوسازی دو خوابگاه شهید سلامت و شهید همت خبر داد و گفت: البته در تابستان امسال خوابگاه های دیگر دانشگاه مانند خوابگاه شهید سلامت و خوابگاه شهید همت مورد نوسازی قرار گرفت.

توزیع وعده نهار در خوابگاه‌ها

صحرایی در ادامه از توزیع وعده نهار در خوابگاه‌ها خبر داد و اظهار کرد: از اواسط مهرماه وعده ناهار در خوابگاه‌ها برای دانشجویان روزانه توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع وعده ناهار اقدامی بی‌سابقه در دانشگاه علامه است، افزود: توزیع وعده نهار به دلیل پراکندگی خوابگاه‌ها اقدامی سخت به شمارمی‌آمد و دانشجویان گاهی مجبور بودند صرفا برای دریافت وعده نهار به دانشگاه مراجعه کنند، اما از اواسط مهرماه امسال، وعده نهار درخوابگاه‌ها توزیع می‌شود و باعث جلب رضایت دانشجویان شده است.

آمار بازدید: 501 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image