ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فراخوان جشنواره دانشجویی «آموزگار ادب» اعلام شد (4 آبان 92)

فراخوان جشنواره دانشجویی «آموزگار ادب» اعلام شد (4 آبان 92)

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از اعلام آغاز فراخوان جشنواره علمی فرهنگی دانشجویی «آموزگار ادب» بزرگداشت سعدی شیرازی خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا فریدزاده رییس این سازمان با بیان اینکه سومین دوره نکوداشت مفاخر ایران اسلامی اختصاص به سعدی شیرازی دارد، گفت: این جشنواره در سه بخش رقابتی شامل علمی در مقاله نویسی، فرهنگی در سه رشته نمایشنامه نویسی، نقیضه‌نویسی (از داستان‌های سعدی) و طراحی پوستر و همچنین مسابقات ملی مشاعره برگزار خواهد شد.



وی افزود: در بخش فرهنگی جشنواره دانشجویان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های نمایشنامه نویسی، نقیضه نویسی و طراحی پوستر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.



فریدزاده موضوعات بخش فرهنگی را معرفی سعدی به عنوان یکی از مفاخر ادبی، فرهنگی ایران، توجه به مفاهیم و مضامین اخلاقی در آثار سعدی شیرازی، پردازش کاربردی به مفاهیم موجود در بوستان و گلستان سعدی، آموزه‌های سعدی و آثارش بر انسان معاصر، احوال، آثار و شخصیت سعدی اعلام کرد.



وی افزود: بخش مقالات جشنواره ملی «آموزگار ادب» که علاوه بر دانشجویان، استادان نیز امکان شرکت را در آن دارند، این موضوعات را در بر می‌گیرد، بررسی شیوه‌های تعلیم در آثار سعدی، بررسی تاثیر قرآن و حدیث در آثار سعدی، زیبایی شناسانه‌ آثار سعدی،‌ بررسی شیوه‌های وصف در سخن سعدی، بررسی طنز در آثار سعدی، بررسی بازتاب آثار

سعدی در ادبیات جهان، آسیب شناسی سامانه‌های آموزشی در آثار سعدی، ‌بررسی تاثیر سعدی بر ادبیات معاصر،‌ بررسی و نقد پژوهش‌های سعدی شناسانه، بررسی سبک آثار سعدی،‌ حکمت و اخلاق در آثار سعدی، نقد حکایت‌های اخلاقی، آموزشی گلستان و بوستان سعدی، تصحیح مقابله‌ای بیت، شعر یا حکایتی از سعدی،‌ سعدی از نگاه خاورشناسان، تاثیر سعدی از شاعران پیش از خود، بررسی‌ دگرگونی‌های زمانه در آثار سعدی، بررسی تاثیر ادبیات عرب بر آثار سعدی،‌ بررسی جهان بینی سعدی با نگرش به آثارش، بررسی آثار سعدی بر اساس نظریه‌های ادبی معاصر.



فریدزاده با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات تا پایان آذرماه 1392 است، تصریح کرد: همچنین مقالات برگزیده در قالب کتاب «مجموعه مقالات برگزیده گرامیداشت سعدی» منتشر می‌شود.



رییس سازمان دانشجویان ایران در پایان با تاکید بر اینکه کلیه مراحل ثبت‌نام و ارسال آثار به صورت مجازی انجام می‌شود از علاقه‌مندان خواست تا برای ثبت‌نام در جشنواره و مسابقات ملی مشاعره و کسب اطلاعات تکمیلی به نشانی www.mafakher.net مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: آموزگار ادب، آموزگار، معلم، جشنواره دانشجویی، فراخوان جشنواره علمی فرهنگی دانشجویی

آمار بازدید: 398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image