ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برپایی اولین همایش تخصصی علوم، فناوری و سامانه‌های مهندسی برق در دانشگاه پیام ‌نور (2 آبان 92)

برپایی اولین همایش تخصصی علوم، فناوری و سامانه‌های مهندسی برق در دانشگاه پیام ‌نور (2 آبان 92)

برای نخستین بار دانشگاه پیام‌نور استان تهران با برپایی نخستین همایش تخصصی علوم، فناوری و سامانه‌های مهندسی برق میزبان دانش‌آموختگان این رشته است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رضا عسگری‌مقدم دکتری مهندسی برق و الکترونیک و دبیر علمی نخستین همایش تخصصی علوم، فناوری و سامانه‌های مهندسی گفت: پیش از این دانشگاه پیام نور را به صورت دانشگاهی برای رشته‌های علوم انسانی و علوم پایه در جامعه می‌شناختند و این دانشگاه دارای رشته‌های فنی و مهندسی نبوده است. درصورتیکه همایش مذکور نه تنها موجب ایجاد انگیزه بین دانشجویان و دانش آموختگان این رشته‌ها برای انجام فعالیت‌های پژوهشی شده است بلکه درحقیقت نوید ورود رشته جدید مهندسی را برای جامعه در دانشگاه پیام نور می‌دهد.

دبیر علمی همایش تخصصی علوم و فناوری و سامانه‌های مهندسی برق درخصوص مقالات راه یافته و چگونگی اجرای این همایش گفت: این همایش به صورت کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و با ارسال بیش از 300 مقاله به دفترهمایش و راهیابی 105 عدد از آنها به صورت پوستر و مقاله است.

وی در پایان تاکید کرد: نیمی از مقالات ارائه شده به صورت کنفرانس است.

کلمات کلیدی: همایش تخصصی علوم، علوم و فناوری، سامانه‌های مهندسی برق، دانشگاه پیام ‌نور، مهندسی برق

آمار بازدید: 320 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image