ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بزرگداشت پنجاهمین سالگرد دانش‌آموختگی دوره‌های اول و دوم دانشگاه امیرکبیر برگزار شد (1 آبان 92)

بزرگداشت پنجاهمین سالگرد دانش‌آموختگی دوره‌های اول و دوم دانشگاه امیرکبیر برگزار شد (1 آبان 92)

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به پیشرفت‌های این دانشگاه در زمینه علم و صنعت، گفت: موفقیت‌های کسب شده نشان‌دهنده به‌کارگیری کل پتانسیل موجود در این دانشگاه است.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رهایی در مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد دانش آموختگی دوره‌های اول و دوم دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با تاکید بر اینکه پس از گذشت پنج دهه از بنیان‌گذاری این دانشگاه تحولات زیادی در دانشگاه امیرکبیر ایجاد شده است، اظهار کرد: امروز دانشگاه صنعتی امیرکبیر شامل 26 دانشکده، 32 پژوهشکده و مرکز تحقیقات، 510 عضو هیات علمی و 5500 دانشجو در 35 رشته کارشناسی ارشد و 1200 دانشجوی دکتری در 43 رشته است.



وی افزود: همچنین دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای 26 واحد رشد و فناوری است که بسیاری از این واحدها با ابتکار عمل محصولات پژوهشی بسیاری را به عرصه تولید رسانده است، همچنین با همت مدیران دانشگاه از هشت سال گذشته امیرکبیر موفق شد 40 رشته جدید را تاسیس کند که امروز این رشته‌ها منشا خدمات زیادی هستند و با توجه به تناسب رشته‌های تازه تاسیس با نیازهای جامعه فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها جایگاه مناسبی در بازار کار دارند.



رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشگاه امیرکبیر دارای 16 عضو هیات علمی است که هر کدام در زمینه تخصصی مربوط به فعالیت‌های خود در کشور مطرح هستند، خاطرنشان کرد: در 32 پژوهشکده این دانشگاه در حال حاضر 16 طرح کلان ملی در حال طراحی و ساخت است. از جمله این طرح‌ها می‌توان به طراحی و ساخت هواپیما، سفینه حامل موجود زنده، طراحی پلت‌فورم ملی و ساخت ماهواره جهت پوشش خبری و تصویری و سایر طرح‌های مشابه اشاره کرد که در بسیاری از کشورهای بزرگ غربی نیز به طور مجزا این امور مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند.



وی با اشاره به پیشرفت‌های دانشگاه امیرکبیر در زمینه تولیدات علمی که منجر به چهار برابر شدن حجم فعالیت‌های این دانشگاه در ارتباط با صنعت شده است، خاطر نشان کرد: این پیشرفت‌ها نشان‌دهنده به‌کارگیری کل پتانسیل دانشگاه بوده است. امیدوارم با همکاری پیشکسوتان کماکان این روند ادامه داشته باشد.

کلمات کلیدی: دانشگاه امیرکبیر، اخبار جدید دانشگاه امیرکبیر، فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image