ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تغییرات فعلی در دانشگاه‌ها حداقلی است/ در دانشگاه امیرکبیر بنای جا‌به‌جایی نداریم (12شهریور 92)

تغییرات فعلی در دانشگاه‌ها حداقلی است/ در دانشگاه امیرکبیر بنای جا‌به‌جایی نداریم (12شهریور 92)

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه عزل و نصب‌های اخیر در دانشگاه‌ها حداقلی است، گفت: در دانشگاه امیرکبیر بنای جابه‌جایی نداریم.


جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در مورد برخی عزل و نصب‌ها در برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: این عزل و نصب‌ها حداقلی است.

وی اضافه کرد: بالاخره دوستان جدید‌تری هم هستند که باید بیایند و انشاالله فعالیت قبلی را ادامه دهند و بهبود ببخشند و این تغییرات در دانشگاه‌ها طبیعی است.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها شده شما بنا دارید آقای میلی‌منفرد که مجلس به وی برای وزارت علوم رای اعتماد نداد را به سمت ریاست دانشگاه امیرکبیر منصوب کنید، گفت: خیر ما در آن دانشگاه بنای جا به ‌جایی نداریم.

توفیقی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اصلا برای آقای میلی‌منفرد مسئولیتی در نظر گرفته‌اید؟ تصریح کرد: در حال حاضر خیر.

کلمات کلیدی: تغییرات فعلی در دانشگاه‌ها، دانشگاه امیرکبیر، سرپرست وزارت علوم، جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه علامه طباطبایی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی

آمار بازدید: 495 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image