ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تحصیل دانشجویان هدفمند و کاربردی باشد (30 مهر 92)

تحصیل دانشجویان هدفمند و کاربردی باشد (30 مهر 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با تاکید بر استفاده مناسب از فرصت تحصیل، گفت: تحصیل دانشجویان هدفمند و کاربردی باشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد احمدی صبح امروز در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با تبریک میلاد امام هادی (ع) و عید غدیر، گفت: حضور در دانشگاه فصل جدیدی در زندگی فرد است که آینده او را تعیین می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با تاکید بر تحصیل هدفمند و کاربردی، افزود: دانشجویان با مطالعات و تحقیقات همه جانبه از فرصت حضور در دانشگاه به خوبی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان با آگاهی از چگونگی استفاده از خدمات دانشگاه این واحد علمی را در دستیابی به اهداف آموزشی و خدماتی یاری کنند، خاطر نشان کرد: رعایت قوانین دانشگاه و استفاده از فضای علمی باید در راستای گسترش دانش و بینش دانشجویان اجرایی شود.

در ادامه این مراسم مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به اهمیت و ارزش عید غدیر، تصریح کرد: جایگاه بزرگ غدیر باید در جامعه تبیین شود و برکات آن برای پیشبرد آموزه‌های دینی مورد استفاده قرار گیرد.

حجت‌الاسلام علی رضانژاد، گفت: شرکت دانشجویان در برنامه‌های دینی و قرآنی و رعایت آیین نامه‌های فرهنگی و منشور اخلاقی دانشگاه مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

در ادامه این مراسم، معاونت‌های آموزشی و دانشجویی با اشاره به آیین نامه‌های اجرایی خواستار تکریم متقابل استاد و دانشجو و بیان چگونگی استفاده از خدمات رفاهی و امکانات آموزشی شدند.

کلمات کلیدی: تحصیل دانشجویان، هدفمند، تحصیل کاربردی، تحصیل

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image