ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی رشد تحصیلی دانشجویان خارجی در استرالیا (29 مهر 92)

رشد تحصیلی دانشجویان خارجی در استرالیا (29 مهر 92)

«آلن اولسن»، محقق استرالیایی در حاشیه «همایش بین‌المللی آموزش استرالیا» که در «کانبرا» برگزار شد، تاکید کرد: دانشجویان خارجی در استرالیا طی سال تحصیلی گذشته به لحاظ پیشرفت تحصیلی از دانشجویان داخلی این کشور سبقت گرفته‌اند و عملکرد تحصیلی آنها به مراتب موفق‌تر از دانشجویان استرالیایی بوده است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اولسن در ادعاهای خود به مدارک موجود از نرخ رسمی رشد موفقیت تحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی در سال 2012 میلادی استناد کرده است.



وی در این رابطه خاطر نشان ساخت: سال تحصیلی گذشته برای نخستین بار شاهد افزایش موفقیت و سبقت گرفتن دانشجویان غیراسترالیایی از دانشجویان استرالیایی در این کشور بودیم که این مسئله نشان‌دهنده موفقیت آنها در پشت سر گذاشتن دروسی است که مبادرت به اخذ آنها کرده‌اند.



سال تحصیلی گذشته نرخ موفقیت در تحصیل و قبولی در امتحانات برای دانشجویان خارجی 84.68 درصد در مقابل 83.64 درصد برای دانشجویان داخلی بوده است که این رقم حاکی از بیش از یک درصد برتر تحصیلی دانشجویان خارجی در استرالیا نسبت به دانشجویان داخلی است.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی‌ورلدنیوز، اولسن افزود: آمارهای سال 2012 میلادی نشان‌دهنده پیشرفت واقعی در نتایج تحصیلی دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در استرالیا است.



وی این مسئله را مرتبط به دانشگاه‌ها دانسته و گفت: این وضعیت با افزایش استانداردهای پذیرش، کمک به دانشجویان خارجی در گذراندن دروس و بیش از همه کمک کردن در یادگیری زبان انگلیسی بهبود یافته است.

کلمات کلیدی: رشد تحصیلی، دانشجویان خارجی، استرالیا، دانشگاههای استرالیا، تحصیل در استرالیا

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image