ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر علوم پزشکی از فردا (27 مهر 92)

آغاز یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر علوم پزشکی از فردا (27 مهر 92)

سرپست تربیت بدنی معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از برگزاری یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور در روزهای 28 مهرماه تا 18 آذرماه در 5 مرحله خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقدم منش با اعلام این خبر افزود: یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از فردا 28 مهر آغاز می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در 10 رشته ورزشی کاراته، تیراندازی، والیبال، بسکتبال، فوتسال، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، دوومیدانی (داخل سالن) و شنا با شرکت بیش از 2000 دانشجو و مربی در 5 مرحله برگزار می شود و تا 18 آذرماه ادامه دارد.

مقدم منش یادآور شد: این دوره از مسابقات در مجتمع فرهنگی ورزشی صندوق رفاه دانشجویان علوم پزشکی واقع در خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: علی‌رغم وجود مشکلات و کمبود منابع مالی و اعتباری ، با پیگیری مدیران تربیت‌بدنی و حمایت مسئولین در دانشگاه‌ها بر اساس اعلام آمادگی‌ دانشگاه‌ها این المپیاد نیز همانند المپیادهای قبل با مشارکت و حضور گسترده دانشگاه‌ها روبرو شد.

سرپست تربیت بدنی معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت گفت: در مرحله نخست مسابقات رشته های کاراته و تیراندازی از روز یکشنبه 28 مهر تا پنجشنبه 2 آبانماه سالجاری به مدت پنج روز در مجتمع ورزشی خرزآباد ساری برگزار می شود.

کلمات کلیدی: یازدهمین المپیاد ورزشی، دانشجویان دختر، علوم پزشکی، المپیاد دانشجویی، دانشجو، دختر، هفته تربیت بدنی و ورزش، المپیاد ورزشی دانشجویان دختر، دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور

آمار بازدید: 520 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image