ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی کاهش تعداد دانشجو با افزایش مؤسسات غیرانتفاعی و بررسی مشکلات در شورای معاونین (2 مهر 92)

کاهش تعداد دانشجو با افزایش مؤسسات غیرانتفاعی و بررسی مشکلات در شورای معاونین (2 مهر 92)

مشاور وزیر علوم و مدیرکل امور وزارتی گفت: با بالا رفتن تعداد موسسات غیرانتفاعی مشکلات این موسسات بیشتر شده، یکی از این مشکلات کاهش تعداد دانشجو بر اثر افزایش تعداد موسسات است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالحسین فریدون مشاور وزیر علوم و مدیر کل دفتر وزارتی در گردهمایی روسای موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی گفت: در راستای اهداف وزارت علوم و نظارت موسسات آموزش عالی و با عنایت به مراجعات مکرر مسئولین موسسات غیر انتفاعی که اغلب مشکلات مشابهی را گزارش می‌کردند به این نتیجه رسیدیم که جلسه‌ای با مضمون بررسی مشکلات موسسات غیر انتفاعی تشکیل دهیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات موسسات غیر انتفاعی چند بخش هستند که شاید بعضا با همکاری معاونت‌های مختلف وزارتخانه با بررسی‌های بیشتر برطرف شوند.

فریدون در ادامه با اشاره به ساماندهی موسسات غیر انتفاعی خاطر نشان کرد: با بالارفتن تعداد موسسات غیر انتفاعی مشکلات این موسسات بیشتر شده که یکی از این مشکلات کاهش تعداد دانشجو در اثر افزایش تعداد موسسات است.

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی در ادامه تاکید کرد: با مطرح شدن مشکلات مباحث در شورای معاونین وزارتخانه بررسی خواهد شد و در صورت باقی ماندن مشکلات راه حل را در مجلس پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با جمع آوری اطلاعات و تجربیاتی که در زمینه آموزش عالی وجود دارد بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

کلمات کلیدی: دانشگاههای غیرانتفاعی، مشکلات دانشگاههای غیر انتفاعی، غیرانتفاعی، ظرفیت دانشگاههای غیر انتفاعی، کاهش تعداد دانشجو، افزایش مؤسسات غیرانتفاعی، مؤسسات غیرانتفاعی

آمار بازدید: 422 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image