ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور فارغ‎التحصیلی 1500 دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان‌جنوبی (20 مهر 92)

فارغ‎التحصیلی 1500 دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان‌جنوبی (20 مهر 92)

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی گفت: در سال‌جاری یک‌هزار و 500دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان جنوبی فارغ‌التحصیل می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی ثقفی ظهر امروز در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه به روز بوده که متناسب با نیازها قوانین را تغییر می‌دهد.

وی به تعداد دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی دارای حدود 17 هزار دانشجو است.

ایجاد واحد درسی جدید در دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با بیان این‌که دانشگاه پیام‌نور تنها دانشگاهی بوده که بیشتر قشر بومی در آن تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: سایر دانشگاه‌های استان علاوه بر پذیرش دانشجویان بومی دانشجویان غیربومی را نیز پذیرش می‌کنند.

ثقفی از ایجاد واحد درسی جدید به نام حفظ جزء 30 قرآن کریم خبر داد و افزود: این واحد درسی بدون هزینه بوده و بر روی معدل تاثیر مستقیم دارد.

وی با بیان این‌که برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود، تصریح کرد: دانشجو در همان لحظه می‌تواند از نمره خود آگاه شود.

ایجاد فضای آموزشی مناسب در دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با بیان این‌که این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل دانشجویان در سطح کشور است، متذکر شد: عامل ورود به این دانشگاه علاقه است.

ثقفی با بیان این‌که این دانشگاه در سال 68 تاسیس شده است، یادآور شد: از سال تاسیس این دانشگاه تا سال گذشته سه هزار نفر در دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی از فارغ‌التحصیلی یک‌هزار و 500 دانشجو در سال‌جاری در دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی خبر داد و عنوان کرد: این دانشگاه فضای آموزشی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده است.

وجود 100 هزار عنوان کتاب دیجیتالی در کتابخانه مسجد دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با بیان این‌که از 31 دانشگاه پیام‌نور کشور، دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی سومین دانشگاهی بوده که دارای مسجد است، گفت: طبقه فوقانی مسجد این دانشگاه دارای 100 هزار عنوان کتاب دیجیتالی است.

ثقفی خاطرنشان کرد: از نظر فناوری اطلاعات، دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های پیام‌نور خراسان‌جنوبی، ایجاد فضای آموزشی مناسب در دانشگاه پیام‌نور، وجود 100 هزار عنوان کتاب دیجیتالی در کتابخانه مسجد دانشگاه پیام‌نور، ایجاد واحد درسی جدید در دانشگاه پیام‌نور، پیام‌نور خراسان‌جنوبی

آمار بازدید: 377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image