ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه از دانشجویان برتر دانشگاه علامه طباطبایی تقدیر می‌شود/آمار دانشجویان برتر تحصیلات تکمیلی (16 مهر 92)

از دانشجویان برتر دانشگاه علامه طباطبایی تقدیر می‌شود/آمار دانشجویان برتر تحصیلات تکمیلی (16 مهر 92)

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه امسال در مقطع تحصیلات تکمیلی 2952 دانشجو با معدل بالای 17 در این دانشگاه حضور دارند، گفت: دانشگاه علامه در نظر دارد از دانشجویان ممتاز این دانشگاه تقدیر کند.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا مراد صحرایی در جشنواره حرکت دانشگاه علامه با بیان اینکه 69 نفر از این دانشجویان با معدل 20 و 499 نفر از آنها با معدل 19 هستند، اظهارکرد: بیشترین آمار از دانشکده روانشناسی، مدیریت و حقوق بوده است.


وی با بیان اینکه سال گذشته برای تمام انجمن‌های علمی یک استاد مشاور در نظر گرفته‌ایم، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دیگر دانشگاه علامه ارتقای دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی بوده است که این مسئله باعث شد که دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد به این انجمن‌های علمی راه یابند و باعث برگزاری چند طرح ملی شدند.


وی با بیان اینکه پنج میلیون تومان در اختیار دانشجویان برای انجام پروژه‌های علمی‌شان داده شد، گفت: امیدواریم با ظرفیتی که در دانشگاه ایجاد شده است، این فعالیت‌ها گسترش یابد و بیش از پیش شاهد فعالیت دانشجویان باشیم.


صحرایی اظهار کرد: گاهی اوقات دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی افرادی را به دانشگاه دعوت می‌کنند که شاید مدیران دانشگاه نتوانند آنها را به دانشگاه بیاورند و خود این مسئله باعث اتصال جامعه دانشگاهی با جامعه می‌شود و می‌تواند مشکلات زیادی را در جامعه برطرف کند.


معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به مشکلات جدی انجمن‌های علمی، خاطر نشان کرد: مهمترین مسئله و مشکل انجمن‌های علمی مسئله کمبود فضا است که امیدواریم دکتر سلیمی در زمینه رفع این مشکل تدبیری را بیندیشد.


وی با اشاره به سند چشم انداز و افق 1404 در مسیر تحقق آرمان‌ها و مدیریت اسلامی و الهام بخش در جهان اسلام و تعامل سازنده در روابط بین الملل، گفت: در حال حاضر فاصله زیادی از افق چشم انداز داریم، اما خوشبختانه توانسته‌ایم بخشی از این افق را کسب کنیم.


صحرایی با بیان اینکه علم زیرساخت توسعه هر کشور است، گفت: علم ورزی مقدمه جهانی شدن ماست و کار شما دانشجویان فعال انجمن علمی تولید و گسترش علم است.


معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره حرکت، گفت: هدف از ایجاد این جشنواره حرکت دانشجویان و دانشگاه علامه طباطبایی به سمت پیشرفت در مسیر علم است تا دانشگاه علامه را به آن نقطه‌ای که لیاقت آن را دارد برساند.


وی با بیان اینکه در وزارت علوم اینچنین آمده است که هر دانشکده به تعداد رشته‌هایش باید انجمن علمی داشته باشد، گفت: در حال حاضر دانشگاه علامه مجوز ایجاد 41 انجمن علمی را دارد که اساتید مشاور علمی برای تمام انجمن‌ها تعیین شده است.


صحرایی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد انجمن‌های علمی دانشگاه علامه طباطبایی به 34 رسیده است، گفت: در پایان سال تحصیلی گذشته 373 فعالیت از طرف انجمن‌های علمی دانشگاه علامه طباطبایی ثبت شده است که می‌توان گفت تقریبا تمام کار این انجمن را خود دانشجویان انجام داده‌اند.

کلمات کلیدی: دانشجویان برتر، دانشگاه علامه طباطبایی، تقدیر از دانشجویان برتر، آمار دانشجویان برتر، دانشجویان تحصیلات تکمیلی

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image