ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ایجاد 12 دانشکده شرط تجمیع دانشگاه علامه طباطبایی (مرداد 91)

ایجاد 12 دانشکده شرط تجمیع دانشگاه علامه طباطبایی (مرداد 91)

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: برای تجمیع دانشگاه علامه در پردیس دانشگاه واقع در دهکده المپیک باید 12 دانشکده دیگر احداث کنیم که این کار بسیار زمان بر است .


سید صدر الدین شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه علامه درحال حاضر 14 دانشکده دارد که فقط دو دانشکده "حقوق علوم سیاسی" و "روانشناسی و علوم تربیتی" در پردیس دانشگاه در دهکدۀ المپیک ایجاد شده است و هنوز 12 دانشکده دیگر باقی مانده است.

وی با بیان اینکه احداث هر دانشکده حداقل دو سال به طول می انجامد یاداورشد: اکنون دو دانشکده مدیریت، علوم اجتماعی و مسجد دانشگاه در دست احداث است که دانشکده مدیریت مهر ماه و دانشکده علوم اجتماعی تابستان سال آینده به بهره برداری می رسند.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر علی اکبر متکان معاون اداری مالی وزارت علوم اعلام کرده بود، تمام دانشکده های دانشگاه علامه به مروز زمان در مکان جدید تجمیع خواهند شد، وی پیش بینی کرد که تا پایان دولت دهم تجمیع دانشگاه علامه طباطبایی ساماندهی خواهد شد.

کلمات کلیدی: شرط تجمیع دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علامه طباطبایی، تجمیع دانشگاه علامه، پردیس دانشگاه علامه واقع در دهکده المپیک

آمار بازدید: 828 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image