ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تغییرات ماهیتی در نحوه ارائه تسهیلات به نخبگان کشور (16 مهر 92)

تغییرات ماهیتی در نحوه ارائه تسهیلات به نخبگان کشور (16 مهر 92)

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از تغییرات ماهیتی در نحوه ارائه تسهیلات به نخبگان کشور در دوره مدیریتی جدید خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم هفتمین همایش ملی نخبگان جوان در پژوهشگاه نیرو گفت: در این همایش بیش از هزار نفر از خانواده 14 هزار نفری بنیاد ملی نخبگان حضور دارند.

وی با اشاره به چگونگی تاسیس این بنیاد، گفت: بنیاد ملی نخبگان پس از فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در مهرماه سال 83 برای مدیریت نخبگان شناسایی، هدایت و حمایت مادی و معنوی از آنها در سال 85 تاسیس شد.

ستاری افزود: همچنین سند راهبردی کشور در امور نخبگان نیز در 11 مهر سال گذشته به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید که این سند تنها مربوط به بنیاد ملی نخبگان نیست و برای حمایت نخبگان در تمام ارکان نظام است.

وی افزود: طرح شهاب نیز که از سوی بنیاد ملی نخبگان اجرا می‌شود در راستای فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند حتی یک استعداد کشور نیز نباید به هدر برود.

ستاری گفت: در حال حاضر آماده‌ایم تا فاز دوم طرح شهاب را با همکاری وزارت آموزش و پرورش اجرا کنیم زیرا این طرح برای شناسایی استعدادهای برتر پیش از ورود به دانشگاه است.

وی با اشاره به همکاری‌های وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش و همچنین معاونت توسعه مدیریت و منابع اظهار داشت: در ادامه مسیر نیز نیازمند همکاری این نهادها هستیم.

ستاری افزود: در دوره مدیریت جدید قصد داریم تغییرات ماهیتی در نحوه ارائه تسهیلات و برگزاری همایش ملی نخبگان در راستای اهداف نظام داشته باشیم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: برای کاربردی شدن اختراعات نیز اقدامات مفیدی در سال‌های گذشته صورت گرفته است ولی کافی نیست و لازم است به کاربردی شدن بیشتر اختراعات بپردازیم.

شایان ذکر است هفتمین همایش ملی نخبگان جوان صبح امروز با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و توفیقی سرپرست وزارت علوم، عبدالحسین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان بنیاد ملی نخبگان در پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است.

کلمات کلیدی: تغییرات ماهیتی، نحوه ارائه تسهیلات به نخبگان، نخبگان کشور، نخبه، نخبگان

آمار بازدید: 358 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image