ارتباط مستقیم با 30634 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحصیل در خارج اجرای طرح گذراندن دوره پژوهشی دانشجویان دانشگاه شریف در خارج از کشور (13 مهر 92)

اجرای طرح گذراندن دوره پژوهشی دانشجویان دانشگاه شریف در خارج از کشور (13 مهر 92)

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از اجرای طرح ۲+۲ در مقطع دکتری و ۱+۱ در مقطع کارشناسی ارشد با هدف افزایش تعاملات بین المللی این دانشگاه خبر داد.دکتر رضا روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه دوره دکتری و کارشناسی ارشد به نسبت مساوی از پژوهش و آموزش تشکیل شده است در برنامه ۱+۱ در دوره کاشناسی ارشد، دانشجو یک سال در ایران و یک سال در خارج و در دوره دکتری 2+2 دو سال در ایران و دو سال در خارج از کشور حضور خواهد داشت.


وی ادامه داد: از این‌رو دانشجو یک سال آموزش را در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی شریف می‌‌گذراند و یک سال مربوط به پژوهش را هم به یک دانشگاه خارجی می‌رود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف افزود: با اجرای این طرح از طریق دانشجو یک همکاری پژوهشی بین دانشجو، استاد و گروه تحقیقاتی خارج از کشور ایجاد می‌شود، همچنین دانشجو از امکانات و ارتباطات خارج استفاده می‌ کند و هم تعاملات بین المللی دانشگاه افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه دانشجو باید مدرک خود را از دانشگاه مبدا دریافت کند تاکید کرد: این طرح درحال حاضر در دانشگاه صنعتی شریف اجرا می شود و با دانشگاه‌های‌ کشورهایی مانند سوئیس، اتریش، فرانسه همکاری داریم.

روستا آزاد افزود: درحال حاضر با کشور عراق نیز این طرح اجرا می شود دانشجویان دکتری عراقی دوسال را در دانشگاه شریف و دوسال دیگر را نیز در دانشگاه خود می گذرانند.

کلمات کلیدی: طرح گذراندن دوره پژوهشی، دانشجویان دانشگاه شریف، تحصیل در خارج از کشور، دانشگاه شریف

آمار بازدید: 388 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image