ارتباط مستقیم با 30790 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه علامه / الزام ارائه گواهی شرکت در طرح برای ترم بعد (13 مهر 92)

آغاز طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه علامه / الزام ارائه گواهی شرکت در طرح برای ترم بعد (13 مهر 92)

اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان جدید الورود مهر ماه 92 در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علامه طباطبائی از فردا شنبه 13 مهر آغاز می شود.به گزارش خبرنگار مهر، طرح پایش سلامت دانشجویان جدید الورود مهر ماه 92 برای پایش سلامت دانشجویان در تمام مقاطع ضروری است.


این طرح که دانشجویان جدید الورود دوره های روزانه و شبانه را در برمی گیرد از روز شنبه 13 تا 29 مهرماه از ساعت 8.30 تا 16 در محل های تعیین شده توسط مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه برگزار می شود.

حضور تمام دانشجویان ورودی جدید در این طرح الزامی است و انتخاب واحد ترم بعد با ارائه گواهی این طرح امکانپذیر خواهد بود و دانشجویان در ایام مقرر می توانند به یکی از مکان‌هایی که مشخص شده مراجعه و گواهی انجام طرح را دریافت کنند.

این طرح برای دانشجویان پسر از تاریخ 13 تا 18 مهرماه و از تاریخ 20 تا 29 مهر برای دانشجویان دختر اجرا می شود.

دانشجویان برای انجام طرح پایش سلامت باید به آدرس های، میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، جنب خانه دانشجویی شهید ارشاد (زیرزمین) پلاک42 تلفن تماس: 88777282 و انتهای اتوبان همت، دهکده المپیک، پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی، سالن ورزشی تلفن تماس: 44737645 مراجعه کنند.

این طرح به صورت رایگان انجام می شود و دانشجویانی که در زمان و روزهای اعلام شده مراجعه نکنند باید برای انجام طرح پایش مبلغی پرداخت کنند.

کلمات کلیدی: طرح پایش سلامت، سلامت دانشجویان، دانشگاه علامه

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image