ارتباط مستقیم با 30789 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ثبت نام در ترم دوم دانشگاه علامه منوط به شرکت در طرح پایش سلامت شد (2 مهر 92)

ثبت نام در ترم دوم دانشگاه علامه منوط به شرکت در طرح پایش سلامت شد (2 مهر 92)

رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با تصویب رئیس دانشگاه، دانشجویان جدیدالورود درصورتی که در طرح پایش سلامت جسم رو ان و مشاوره تندرستی شرکت نکنند، نمی توانند در ترم دوم ثبت نام کنند.


دکتر حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هرسال پایش سلامت جسم و روان برای دانشجویان جدید الورود دکتری و کارشناسی ارشد مهرماه و برای دانشجویان کارشناسی بهمن ماه اجرا می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته مرکز مشاوره تندرستی در دانشگاه علامه ایجاد شد که قرار است مشکلات جسمی دانشجویان را بررسی کرده و با طرح پایش سلامت روان ادغام شود که هم سلامت روان و هم سلامت جسمی دانشجویان پایش شود.

رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با تصویب ریاست دانشگاه حضور کلیه دانشجویان در طرح پایش سلامت جسم و روان الزامی است. با انجام طرح پایش سلامت جسم و روان و مشاوره تندرستی، دانشجویان گواهی دریافت کرده و با ارایه این گواهی است که برای ترم دوم ثبت نام می شوند.

وی افزود: دانشجویانی که گواهی طرح پایش سلامت جسم روان و مشاوره تندرستی را نداشته باشند ثبت نام نخواهند شد.

سلیمی افزود: طرح پایش سلامت وقت زیادی از دانشجویان نخواهد گرفت هر دانشجو یک ساعت برای پایش سلامت روان و نیم ساعت برای پایش سلامت جسم باید وقت صرف کند.

وی افزود: انجام مشاوره تندرستی در روزهای اعلام شده رایگان است در صورتی که دانشجویان در روزهای اعلام شده حاضر نشوند از آنها هزینه دریافت خواهد شد.

سلیمی ادامه داد: امسال طرح فرهنگ، پویایی، سلامت نیز اجرا می شود و کارگاه هایی حدود 4 ساعت برای ورودی‌های جدید درباره موضوعات پیشگیری اولیه از اعتیاد و آسیب های روانی اجتماعی در دوران دانشجویی برگزار شده و به دانشجویان شرکت کننده گواهی ارایه می شود.

کلمات کلیدی: ثبت نام، ترم دوم، دانشگاه علامه، طرح پایش سلامت، طرح پایش سلامت جسم رو ان، مشاوره تندرستی

آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image