ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ۱۰۰ نمره آموزشی از کشور ترکیه بالاتر هستیم/دانش جای خود را به پول داده است (12 مهر 92)

۱۰۰ نمره آموزشی از کشور ترکیه بالاتر هستیم/دانش جای خود را به پول داده است (12 مهر 92)

بنیانگذار کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی گفت: در مقایسه با کشور ترکیه ۱۰۰ نمره آموزشی بالاتر هستیم و در دنیای رقابتی حاضر، دانش جای خود را به پول داده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کاظم قلم‌چی پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از پژوهشگران کودک واحد قلم‌چی که در پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه برگزار شد، اظهار داشت: عامل نخست و تعیین کننده و مهم‌تر از نقش معلمان در ایجاد نابغه‌ها، پدران و مادران هستند.

وی وجود پدرها و مادرهای خوب را برای کسب موفقیت پژوهشگران کوچک لازم دانست و افزود: با تحقیقاتی که به صورت بین‌المللی به عمل آمده است حضور پدران و مادران این نابغه‌ها در دنیا بی‌بدیل و بی‌همتا بوده و آنها نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده بچه‌ها دارند.

پدرخوانده کنکور ایران با بیان اینکه هر ساله سازمان ملل متحد یک گزارش سالانه‌ای به نام HDI منتشر می‌کند و در آن کشورهای دنیا را با هم مقایسه می‌کند، تصریح کرد: بنا بر گزارشی که در سال 1980 منتشر شد و در قیاسی میان کشور ایران با ترکیه به دلیل تساوی در جمعیت و تعداد دانش‌آموزان، کشور ایران 40 نمره در HDI از ترکیه عقب بود.

قلم‌چی ادامه داد: درآمد سرانه کشور ایران در مقایسه با ترکیه حدود 3 هزار دلار کمتر است و در بهداشت نیز 50 نمره پایین‌تر هستیم، اما در آموزش یک صد نمره جلوتر و از کشور برزیل هم 50 نمره بالاتر هستیم.

بنیانگذار کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی با بیان اینکه کشورمان مهد دانش، صنعت و ادب است، تاکید کرد: اگر تعدادی از کشورهای عربی بالاتر هستند به دلیل بالاتر بودن درآمد سالانه آنها است.

وی به گزارش دیگری از سازمان ملل اشاره و عنوان کرد: طبق گزارش اعلام شده، برای نخستین بار در 200 سال اخیر میزان تولید علم در کشورهای جنوب که شامل چین، هند و برزیل است از شمال که کشورهای امریکا، انگلیس و ژاپن پیشی گرفته و پیشرفت داشته است.

قلم‌چی متذکر شد: در ایران هم به این گونه نیست که پایتخت اول باشد و رقابت در دانشگاه‌ها ‌مانند فوتبال شده که تیم‌ها شانه به شانه یکدیگر حرکت می‌کنند.

پدرخوانده کنکور ایران اذعان داشت: برای 13 سال کوکاکولا نخستین برند دنیا بود، اما اکنون جایگاه خود را به موسسه اپل داده و این نشان می‌دهد که زمانی که پول حرف اول را می‌زد کنار رفته و اکنون دانش و توانمندی‌های علمی جای آن گرفته است.

کلمات کلیدی: نمره آموزشی، کشور ترکیه، دانش، پول، علم و ثروت، پدرخوانده کنکور ایران، قلم‌چی، بنیانگذار کانون فرهنگی آموزش، قلم‌چی

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image