ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی توصیه یک استاد دانشگاه به فارغ‌التحصیلان علوم‌پزشکی (10 مهر 92)

توصیه یک استاد دانشگاه به فارغ‌التحصیلان علوم‌پزشکی (10 مهر 92)

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه در وهله اول پزشکان باید به وضعیت بیمارانشان توجه داشته باشند، نه شرایط مالی آنان، خطاب به تمامی فارغ‌التحصیلان، گفت: پزشکان در ابتدای مراجعه بیمار، نباید به شرایط مالی آنان نگاه کنند، چرا که هرچه بیمار از لحاظ وضعیت مالی در شرایط نامساعدتری قرار داشته باشد، احترام به او هم واجبتر است.




دکتر یحیی عقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، به دغدغه اولیه فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی، اشاره کرد و گفت: دغدغه یافتن کار، از جمله مهم‌ترین مشکلات دانشجویان رشته پزشکی بعد از فارغ شدن از تحصیل خواهد بود.



وی با بیان اینکه خدمت به مردم باید از جمله مهم‌ترین تعهدات دانش آموختگان رشته پزشکی باشد، افزود: پزشکان باید به این امر واقف باشند که در همه حال در مقابل مردم مدیون هستند. در کنار این موضوع از تمامی پزشکان و فارغ‌التحصیلان با وجود داشتن مشکلات و دغدغه‌های فراوان انتظار می‌رود که همیشه در دسترس مردم باشند.



این استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، در پایان با بیان اینکه توقع و انتظار مردم از پزشکان به عنوان قشر تحصیل کرده جامعه بسیار بالا است، اظهارداشت: پزشکان باید به این امر مهم واقف باشند که در هرجای دنیا به عنوان خادمان مردم هستند. باید به عنوان یک طبیب دلسوز و امین در کنار آنان باشند.

کلمات کلیدی: استاد دانشگاه، فارغ‌التحصیلان علوم‌پزشکی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image