ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتقاد یک استاد دانشگاه از هجمه‌های علیه وزیر علوم

انتقاد یک استاد دانشگاه از هجمه‌های علیه وزیر علوم

رئیس سابق دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این که قصد آقایان از اعمال فشار بر وزیر علوم و هجمه های ناجوانمردانه کاملا روشن است گفت: آقایان می خواهند دانشگاهها را کماکان همانند هشت سال دولت قبل محل تاخت و تاز احزاب سیاسی خود قرار دهند و باید ازتجربیات گذشته درس آموز بیاموزیم ، آیا برخوردهای حذفی و افراطی جز خسارت برای ملت دستاورد دیگری داشت؟


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مسعود صفایی مقدم با انتقاد ازهجمه های صورت گرفته علیه دکتر فرجی دانا، افزود: این برخوردهای تندروانه نسبت عکس با توسعه و پیشرفت دارد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار تاسف از عکس العمل پیش آمده پس از دیدار جمعی از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز با سید محمد خاتمی اظهار داشت: باعث تاسف است که این عکس االعمل ها از سوی افرادی که دارای مناصب محترمی هستند و مسئولیت های مهم اجتماعی و دینی دارند مطرح می شوند. آنهم در استانی مثل خوزستان که مشکلات زیادی دارد و مهمتر در شرایطی که مملکت ما پس از خسارت های عظیمی که در اثر مدیریت هشت ساله پیشین به مملکت وارد شده است و دوست و دشمن به آن اذعان دارد، بیش از همیشه به وحدت نظر و وحدت عمل نیاز دارد.

وی با اشاره به این که اطراف این کشور فتنه های عظیمی در حال وقوع است گفت : در غزه این همه جنایت در حال انجام است، آنوقت آقایان به یک دیدار ساده چنین عکس العمل شدیدی نشان می دهند، آنهم دیداری که با یکی از برجستگان و فرهیختگان و معتمدان این ملت شهید پرور انجام شده است، تاسف از این رو که برخی از مسئولان ما متاسفانه داشته های مادی و معنوی خود را قدر نمی شناسند.

وی با تاکید بر این که رسم بدی است که بزرگان خود را به زیر کشیم تا خردها را بالا ببریم در حالی که بزرگی همگان در پاسداری از حرمت بزرگان است افزود: کیست که منزلت اخلاقی و اجتماعی جناب خاتمی را نشناسد؟ کیست که به مناعت طبع و خیرخواهی ایشان واقف نباشد؟ چرا این همه اصرار است که آدرس غلط به به برخی افراد داده شود؟ ممکن است با دیدگاه‌های سیاسی و مدیریتی ایشان کسانی مشکل داشته باشند که البته حق آنان است، اما اختلاف نظر مجوزی برای بداخلاقی نیست. یکی از این آقایان که اساسا ملاقات با جناب خاتمی را جرم دانسته است! .

این عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این که هدف آقایان القای این است که با انتخاب آقای روحانی چیزی تغییر نکرده است، اظهار داشت : من گمان می کنم که یک گروه اقلیت تندرو و افراطی علی رغم آنکه وانمود می کنند ملاک حق سخنان رهبری است اما ملاکشان خودشان هستند و اهداف مشخصی از این برخوردها دنبال می کنند. اولا می خواهند به جامعه و بخصوص جامعه دانشگاهی القا کنند که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری هیچ چیزی را تغییر نداده است و کماکان در به همان پاشنه می چرخد که در طی هشت سال گذشته می چرخید. با این کار خواسته یا ناخواسته امید را از مردم می گیرند. به واقع اگر رای مردم بی تاثیر باشد و یا لااقل به مردم این گونه القا شود که رای شما چندان تاثیری در روند امور ندارد من‌بعد با کدامین انگیزه می توان در انتخابات شرکت کرد؟ این در حالی است که رهبری معظم مرتبا تاکید کرده اند که نظام ما یک نظام مردم سالار است و رای مردم منشاء اثر است، و همواره سعی کرده اند روح امیدواری به مردم تزریق کنند. به هر حال القای این نگاه که با انتخاب آقای روحانی چیزی تغییر نکرده است یکی از اهداف آقایان است. وجه ایجابی این کار هم تزریق روحیه به هواداران شان است. می خواهند هواداران خود را امیدوار کنند و آنان را بخصوص برای انتخابات مجلس شارژ روحی کنند.

آمار بازدید: 252 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image