ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآنی دانشجویان کشور از فردا (9 مهر 92)

آغاز مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآنی دانشجویان کشور از فردا (9 مهر 92)

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن دانشجویان از فردا در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ جلیل دارا مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اعلام این خبر افزود: این جشنواره هر ساله به منظور ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و هم چنین شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی دانشجویان به جامعه دانشگاهی و قرآنی کشور به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در 5 بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری شامل رشته‌هایی چون حفظ، تلاوت، قرآن شناسی، مقاله، شعر قرآنی، سرود و نغمه‌های قرآنی و تواشیح است که در مجموع 543 اثر به مرحله کشوری راه یافته که نسبت به دور قبل افزایش 20درصدی داشته است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به راهیابی نفرات برتر به مرحله ملی این جشنواره تاکید کرد: بیست هشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان کشور از فردا به مدت 2 روز به در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: جشنواره قرآنی دانشجویان کشور، جشنواره قرآنی، جشنواره دانشجویان کشور

آمار بازدید: 385 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image