ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دبیرعلمی و ناظر جشنواره قرآنی دانشگاه جامع منصوب شد

دبیرعلمی و ناظر جشنواره قرآنی دانشگاه جامع منصوب شد

سلیمان عباسی به­عنوان دبیرعلمی و ناظر جشنواره قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حمیدرضا میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع، سلیمان عباسی را به عنوان دبیر علمی و ناظر دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با استعانت از درگاه ایزد منّان و با توجه به تعهّد، تخصّص و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «‌ دبیر علمی و ناظر جشنواره قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی » منصوب می­نمایم.

با عنایت به اینکه این جشنواره در سه سطح دانشجویان، کارکنان، مدرسان و اعضای هیأت علمی برگزار می­‌شود، امیـد است با توکل به خــدواند متــعال، زیر سایه قـــرآن و اهل بیت(ع)، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

گفتنی است جشنواره قرآن و عترت دانشگاه، امسال در سه سطح دانشجویان، مدرسان و کارکنان برگزار می­شود که در سطح دانشجویان در شش بخش شفاهی، کتبی، ادبی، هنری، پژوهشی و فنآوری؛ در سطح مدرسان و کارکنان در سه بخش شفاهی، کتبی و پژوهشی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می­شود که هم اکنون علاقه­مندان می­توانند از طریق سایت اصلی دانشگاه www.uast.ac.ir ثبت نام کنند.

آمار بازدید: 199 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image