ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار افت تحصیلی مهمترین دلیل مراجعه دانشجویان امیرکبیر به مراکز مشاوره (8 مهر 92)

افت تحصیلی مهمترین دلیل مراجعه دانشجویان امیرکبیر به مراکز مشاوره (8 مهر 92)

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بیشترین مراجعات دانشجویان به مراکز مشاوره دررابطه با مسایل آموزشی است که افت تحصیلی نسبت به مسایل دیگر بیشتر مطرح می شود.دکتر احمد رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: درصد کمی از دانشجویان به ویژه در ترم اول و دوم به دلیل ورود به یک محیط جدید و تغییر نظام آموزشی دچار افت تحصیلی می شوند که به سرعت نیز به نظام آموزشی دانشگاه باز می گردند.


وی ادامه داد: برهمین اساس مسایل آموزشی و افت تحصیلی از جمله مسایلی است که دانشجویان بیشتر از هر مساله دیگری به موجب آن به مراکز مشاوره مراجعه می کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به گسترش فعالیت مراکز مشاوره دانشگاه گفت: برنامه های مراکز مشاوره دانشگاه در سال جاری تغییراتی داشته و فعالیت های آنها گسترش یافته است.

وی افزود: دیگر مشاوران دانشگاه در انتظار مراجعه دانشجویان در مرکز مشاوره نمی مانند و خود به میان دانشجویان رفته و با دانشجویان ارتباط برقرار می کنند.

رحیمی افزود: مشاوران با حضور در محیط عمومی دانشجویی آسیب هایی که ممکن است دانشجویان با آن مواجه باشند را شناسایی کرده و از بروز آن آسیب ها پیشگیری می کنند.

کلمات کلیدی: افت تحصیلی، دانشجویان امیرکبیر، مراکز مشاوره

آمار بازدید: 346 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
هادی سه شنبه ۱۰ دي ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶

ریشه فساد ناشی از نظام آموزشی و تربیتی 218- کل فساد و واژگونسازی ناشی از آموزش و تحصیل اجباری حاصل حفظ کردن است زیرا واقعه منی کردن و خودی ساختن پدیده ها، در همین جریان حفظ کردن در حافظه است که واقعه ای براستی شکنجه بار برای کودکان و نوجوانان است که مهمترین انگیزه نفرت از آموزش و تعلیم و تربیت است. که این امر نیز حاصل نیت والدین و مسئولین آموزشی در مسئله آموزش و تحصیل و تعلیم و تربیت می باشد که همان اراده به سلطه و مالکیت جهان است، اراده به دکتر و مهندس و دانشمند و رئیس و وزیر و وکیل و شاه شدن! یعنی نیت استکباری بشر در امر آموزش اساس واژگونسازی شعور و ایمان و اراده و فطرت بشر است و کفرش! و این مصداق قلم ضد قلم و علم ضد علم است زیرا ذات قلم و علم، عبودیت و عدالت و محبت و ایمان است نه سلطه و ستم و برتری جوئی! این عین نماز ضد نماز معاویه و ابن ملجم و شمر است که بجای تقرب الی الله تقرب الی الشیطان می آورد. از کتاب " سرّ ایمان " استاد علی اکبر خانجانی دانلود لینک دانلود : http://dl.ketabkhane-erfani.com/download/ketabha/sere_iman.zip: از وبل