ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پرداخت وام به 400 دانشجوی دانشگاه آزاد جیرفت (7 مهر 92)

پرداخت وام به 400 دانشجوی دانشگاه آزاد جیرفت (7 مهر 92)

رئیس صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از پرداخت وام به 400 دانشجوی این دانشگاه در نیم‌سال نخست امسال خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد بهره‌مند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته مبلغ 12 میلیارد و 332 میلیون و 213 هزار ریال به دانشجویان این دانشگاه وام پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان وام به یک‌هزار و 657 دانشجوی دانشگاه آزاد جیرفت پرداخت شده است، افزود: وام‌های پرداخت شده در زمینه شهریه از نوع کوتاه‌مدت به 142 نفر به میزان بیش از 438 میلیون ریال، میان‌مدت به 572 نفر به مبلغ بیش از 5 میلیارد و 311 هزار ریال و بلند‌مدت داخلی به 817 دانشجو به میزان 530 میلیارد ریال بوده است.

بهره‌مند با اشاره به پرداخت 79 میلیون ریال وام هزینه تأمین مسکن به 14 دانشجوی این دانشگاه تصریح کرد: وام ازدواج به میزان 378 میلیون ریال به 29 نفر، 618 میلیون ریال وام ضروری به 57 نفر و 26 نفر هم 12 میلیون و 600 هزار ریال وام کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری نیز پرداخت وام‌های داخلی از 15 شهریورماه آغاز شده و 3 میلیارد ریال از محل منابع داخلی وام دانشجویی پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از محل اعتبارات وزارت علوم نیز حدود یک ‌میلیارد و 200 میلیون ریال وام دانشجویی پرداخت شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: در نیمسال نخست سال تحصیلی جاری حدود 400 دانشجو از این منابع زیر‌پوشش قرار می‌گیرند و حداکثر زمان پرداخت این وام‌ها تا 15 مهرماه سال جاری است.

کلمات کلیدی: دانشجوی دانشگاه آزاد جیرفت، وام دانشجویی، دانشگاه آزاد جیرفت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، وام دانشجویان

آمار بازدید: 506 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
شهرزادنادرى پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

بسoیار عالی بوده کمک به دانشجویان مخصوصا دانشگاه ازادازواجبا است از جناب اقاى به رمند تشکرمىکنىم