ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پرداخت وام دانشجویی به دانشجویان فعال ورزشی (18 شهریور 92)

پرداخت وام دانشجویی به دانشجویان فعال ورزشی (18 شهریور 92)

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان از پرداخت وام دانشجویی به دانشجویان فعال ورزشی خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد کشتی‌دار مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در نشستی خبری گفت: به دنبال یازدهمین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی دانشگاه‌ها تمام فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی مورد بازنگری قرار گرفت و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند دانشجوی خوب دانشجویی است که خوب درس بخواند و ورزش کند هدف اصلی برنامه‌های تربیت بدنی ارتقا و حفظ سلامت جسمانی دانشجویان و ایجاد شور و نشاط و تقویت امید به آینده درنظر گرفته شد.

وی افزود: در این زمینه دو عملکرد شاخص مورد توجه واقع شد که این دو شاخص تنوع‌بخشی به رشته‌های بومی ـ محلی و افزایش تعداد رویدادهای ورزشی بود. بر این اساس تعداد دانشجویان تحت پوشش بیشتر شده است و اقدامات شاخص بر اساس سند چشم‌انداز 1404 ورزشی مورد توجه واقع شد.

کشتی‌دار در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین ابلاغ آیین‌نامه ورزش کارکنان با توجه به بازنگری تمام آیین‌نامه‌های ورزشی انجام شد و امروز در دانشگاه‌ها اتاق‌های مشاوره و تندرستی داریم و فرم علاقه‌سنجی دانشجویان در زمینه‌های ورزشی توزیع شده است.

به گفته وی، چهل و چهارمین گردهمایی مدیران ورزشی فردا دوشنبه 17 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های ورزشی درون دانشگاهی، درون خوابگاهی، بین خوابگاهی و بین دانشکده‌ای گفت: برگزاری این دوره‌ها و جشنواره‌های ورزشی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و تنوع‌بخشی به رشته‌های ویژه دختران و ورزش‌های همگانی و همچنین بازی‌های بومی - محلی در دستور کار ما قرار دارد و در زمینه‌ بازی‌های بومی در سه ماه اخیر دو تفاهم‌نامه امضا شده است.

کشتی‌دار دیگر فعالیت‌های اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم را برگزاری مسابقات در قالب مناطق پنج‌گانه، آموزش رشته‌های ورزشی، تکمیل فرم علاقه‌سنجی و طرح پایش سلامت دانشجویان اعلام کرد و در این زمینه گفت: طرح تکمیل رشته‌های بومی ـ محلی در قالب لوح‌های فشرده انجام شده و به دانشگا‌ه‌ها ابلاغ می‌شود و همچنین رایزنی‌هایی صورت گرفته تا به دانشجویان فعال در زمینه‌های ورزشی از طریق صندوق رفاه دانشجویان وام‌های دانشجویی به عنوان تشویق پرداخت شود.

کلمات کلیدی: پرداخت وام دانشجویی، دانشجویان فعال ورزشی، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، شرایط پرداخت وام دانشجویی، قوانین پرداخت وام دانشجویی، المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image