ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور کیفی‌سازی خدمات آموزشی در استان‌های محروم / تولید 72 مقاله ISI توسط اساتید پیام نور کردستان (4 مهر 92)

کیفی‌سازی خدمات آموزشی در استان‌های محروم / تولید 72 مقاله ISI توسط اساتید پیام نور کردستان (4 مهر 92)

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دانشگاه پیام نور کشور از کیفی‌سازی خدمات آموزشی و نگاه ویژه به مناطق محروم کشور به عنوان اولویت این دانشگاه در سال تحصیلی جاری نام برد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی نجات‌بخش اصفهانی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مراکز و واحدهای تابعه دانشگاه پیام نور کردستان در سنندج، اظهار کرد: بر اساس نقشه جامع چشم‌انداز فرهنگی کشور باید همه فعالیت‌ها و خدمات در عرصه ترویج و تقویت مبانی دینی و قرآنی باشد و این مهم نیز در مراکز آموزش عالی به عنوان مکان‌های اصلی تولید فکر و اندیشه باید در اولویت باشد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور بنا بر رسالت‌ها و اهداف خود توسعه کیفی خدمات آموزشی و توجه ویژه به ارتقای معنویت و مبانی اخلاقی را در فضاهای آموزشی مدنظر قرار داده و خوشبختانه این مهم در تمامی 520 مرکز و واحد تابعه این دانشگاه نمود عینی دارد.

نجات‌بخش تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از یک میلیون و 200 هزار دانشجو در سطح کشور از خدمات دانشگاه پیام نور بهره‌مند هستند و این دانشگاه با تکیه بر نیروهای کارآمد خویش و اساتید مجرب توانسته‌است به عنوان هشتمین دانشگاه برتر کشور بر اساس ارزیابی‌های علمی معرفی شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دانشگاه پیام نور اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل و ابلاغ رئیس دانشگاه پیام نور کشور توجه ویژه به استان‌های محروم کشور از جمله کردستان در اولویت کاری این دانشگاه قرار گرفته و هم اکنون نیز طی سه روز کاری از تمامی مراکز و واحدهای مستقر در کردستان بازدید نموده و مشکلات و دغدغه‌های آنان از نزدیک بررسی شد.

نجات‌بخش افزود: تأمین نیروی انسانی، تخصیص اعتبارات ویژه در حوزه عمرانی و آموزشی، تبدیل واحد‌های آموزشی به مراکز آموزشی، گسترش فضای آموزشی ، فرهنگی و ساخت سوله‌های ورزشی و کمک به فراهم‌کردن زیرساخت‌های انشعاباتی از جمله مشکلات و دغدغه‌هایی بوده که بیشتر مراکز و واحدهای پیام نور در کردستان مطرح کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور کردستان یکی از دانشگاه‌های منسجم و موفق کشور در طی چند سال اخیر بوده و در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی نیز به عنوان بازوی اصلی پیام نور درکشور محسوب می‌شود و مؤید این مطلب نیز تولید 72 مقاله isi توسط اساتید پیام نور کردستان در سال تحصیلی گذشته بوده است.

نجات‌بخش اظهار داشت: در دولت نهم و دهم خدمات بسیار ارزنده‌ای در دانشگاه پیام نور کردستان و سایر استان‌های کشور صورت گرفت که امید است این روند همچنان در دولت یازدهم نیز با جدیت دنبال شود و شاهد برطرف شدن محرومیت‌های آموزشی و امکاناتی در کردستان و سایر استان‌های محروم کشور باشیم.

کلمات کلیدی: مقاله ISI، اساتید پیام نور کردستان، اساتید، پیام نور کردستان، دانشگاه پیام نور کردستان، کیفی‌سازی خدمات آموزشی

آمار بازدید: 356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image