ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشجویان و اساتید باید در جهت اسلامی شدن دانشگاه گام بردارند

دانشجویان و اساتید باید در جهت اسلامی شدن دانشگاه گام بردارند

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: بسیج یعنی حضور در همه عرصه هایی که کشور به آن نیازمنداست و سنگر امروز بسیج ،دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است که باید با عزم ملی و مدیریت جهادی، در راستای اسلامی شدن و گسترش فرهنگ اسلام گام بردارد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر نجفی در همایش یاد یاران که به مناسبت گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور برگزارشد، افزود: همایش یاد یاران با شعار ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی آینده به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس و اهتمام بر تداوم راه این عزیزان برگزارشد.

وی اظهار داشت: بسیج، مجموعه ای از پاک ترین، فداکارترین و آماده به خدمت ترین جوانان است که در راه اهداف ملت و برای به کمال رساندن کشور جمع شده اند.تشکیلاتی که در آن افراد به یک گروه آگاه، متعهد و بصیر به نیاز ملت و کشور تبدیل می شوند.

همایش یاد یاران 8 سال دفاع مقدس با حضور دکتر فراهانی سرپرست دانشگاه پیام نور، دکتر سرمدی قائم مقام دانشگاه، معاونان، مدیران و کارکنان در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار و درپایان از خانواده شهید الهامی نژاد فرمانده شهید دانشکده پروازی نیروی هوایی سپاه تجلیل شد.

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image