ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور رییس دانشگاه پیام‌نور ارومیه: سرانه دانشجویی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است (3 مهر 92)

رییس دانشگاه پیام‌نور ارومیه: سرانه دانشجویی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است (3 مهر 92)

رییس دانشگاه پیام نور ارومیه گفت: سرانه دانشجویی امسال نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.




فائزی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، افزود: اعتبار دانشگاه‌ها بر مبنای تعداد دانشجویان است و متاسفانه امسال این سرانه دانشجویی نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.



وی با تاکید بر ضرورت برقراری نظم و انضباط و بهبود بهداشت روانی در کلیه بخش‌های آموزشی، اداری و خدمات به صورت نظاممند، اظهارکرد: آسیب‌شناسی بخش‌های مختلف آموزش و تحقیقات و نیازسنجی و به دنبال رفع آنها، توسعه کیفی و کمی تحصیلات تکمیلی در دستور کار برنامه‌های دانشگاه است.



فائزی تلاش در راستای جذب اعضای علمی توانمند تمام وقت، تصریح کرد: برای ارزیابی فعالیت استادان در طول ترم مدنظر است تا بتوان بر اساس نتایج ارزیابی، بازنگری از عملکرد استادان در پایان ترم داشته باشیم و نسبت به آنهایی که عملکرد مثبتی ندرند، تصمیم گیری شود.



وی بازنگری و تقویت شوراهای آموزشی و فرهنگی، اداری و تحصیلات تکمیلی و پژوهشی دانشگاه، توجه ویژه به توانمندی‌های دانشجویان با تقویت انجمن‌های علمی و تشکل‌های دانشجویی را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه عنوان کرد.


کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور ارومیه، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور ارومیه، سرانه دانشجویی، کاهش سرانه دانشجویی

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image