ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور ارومیه (10 اسفند 91)

برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور ارومیه (10 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی گفت: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور ارومیه با موضوع اقتصاد مقاومتی برپا شد.


علی ظهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دانشگاه‌ها بستر مناسبی برای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری است از این رو با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی تلاش می‌شود جوانان به سمت و سوی مورد نظر ایشان سوق داده شوند و در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی اهتمام کنند.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سال‌جاری را برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مرکز استان عنوان کرد و افزود: این مراسم‌ها به دو صورت ویدئو کنفرانس و به صورت حضوری در بعضی از مراکز تابعه برپا شد که جوانان نیز از آن استقبال خوبی به عمل آوردند.

ظهری اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را دو راهبرد کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه دشمنان تحریم‌ها را علیه کشورمان تشدید کرده‌‌اند لازم است ظرفیت‌های علمی و انسانی کشورمان را برای خنثی کردن این تهدیدها هدایت کنیم لذا باید دانشجویان را به این سمت و سو سوق داد.

وی به همکاری و هماهنگی با سایر نهادها برای شرکت در پانزدهمین دوره ازدواج دانشجویی اشاره کرد و افزود: این موضوع یکی از مهمترین اقدامات سال جاری قلمداد می‌شود به طوری که همکاری و هماهنگی‌های لازم با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت تا دانشجویان نسبت به تحویل مدارک و ثبت‌نام اقدام کرده در پانزدهمین دوره ازدواج دانشجویی شرکت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی به برگزاری مراسم، نشست و گردهمایی در زمینه حجاب و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: چنانچه اهمیت این موضوع برای جوانان به ویژه دانشجویان روشن شود به طور قطع هر یک از آن‌ها به ترویج‌کننده این فرهنگ و تفکر تبدیل می‌شوند بنابراین در طول سال نشست‌های مختلفی با محوریت این موضوع در دانشگاه برپا شده است.

ظهری اعزام دانشجویان بسیجی به اردوی مشهد مقدس را از دیگر اقدامات این دانشگاه در طول سال جاری عنوان کرد و افزود: در راستای ارتقای نشاط معنوی حاکم بر فضای دانشگاه، دانشجویان بسیجی به اردوهای زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند.

کلمات کلیدی: کرسی‌های آزاداندیشی، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، آزاداندیشی، دانشگاه پیام‌نور ارومیه، دانشگاه پیام‌نور، ارومیه، دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image