ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرط دانشگاه پیام‌نور برای ثبت نام دانشجویان تحت پوشش بهزیستی (1 اسفند 91)

شرط دانشگاه پیام‌نور برای ثبت نام دانشجویان تحت پوشش بهزیستی (1 اسفند 91)

معاون امور توانبخشی معلولان سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه تحصیل دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در دانشگاه‌های دولتی رایگان و هزینه تحصیل در دانشگاه‌های غیردولتی در ابتدای هر نیم سال تحصیلی توسط بهزیستی پرداخت می‌شود، گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور، دانشجویان تحت پوشش بهزیستی را «رایگان» ثبت نام نمی‌کند.



یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بخشنامه وزارت علوم در 11 دی ماه سال جاری، مبنی بر ثبت نام رایگان دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد در واحدهای تابعه از جمله دانشگاه‌های پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه تحصیل دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها رایگان است.


به گفته سخنگویی، بر اساس ماده 8 قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، معلولان نیازمند واجد شرایط می‌توانند با معرفی سازمان بهزیستی از آموزش رایگان در واحدهای آموزشی تابعه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فنآوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر دستگاه‌های دولتی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند شوند.


وی همچنین به بخشی از بند «ک» ماده 20 قانون برنامه پنجم توسعه اشاره و یادآور شد: شهریه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از محل اعتبارات ردیف مستقل معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تامین می‌شود.


به گفته وی، بر اساس بند 70 قانون بودجه سال 91، تحصیل دانشجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی اعم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی که هزینه‌های مربوط به مراکز آموزشی و پژوهشی غیردولتی از طریق دستگاه‌های ذی ربط همچون بهزیستی در ابتدای هر نیمسال تحصیلی پرداخت می‌شود، رایگان است.


سخنگویی در پایان خواستار شد که همکاری‌های لازم با دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی برای ثبت نام رایگان آن‌ها در دانشگاه پیام نور به عمل آید.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه، پیام‌نور، دانشجویان تحت پوشش بهزیستی، دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در پیام نور

آمار بازدید: 761 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image