ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شتاب و سرعت کرسی‌های آزاد اندیشی افزایش یابد ( 1 مهر 92)

شتاب و سرعت کرسی‌های آزاد اندیشی افزایش یابد ( 1 مهر 92)

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تاکید کرد که دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های خود را با سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها منطبق کنند و بر اساس آن به اجرای فعالیت‌ها بپردازند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامرضا خواجه سروی در نشست دبیران مناطق پنج گانه دانشگاه‌های کشور در سازمان امور دانشجویان، با تاکید بر اینکه سند "دانشگاه اسلامی" مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و برای اجرا به وزارت علوم ابلاغ شده است، گفت: این سند در واقع باید معیار و میزانی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و دیگر حوزه‌ها در دانشگاه‌ها باشد.



وی افزود: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، یک موتور متحرک در پویایی و نشاط دانشگاه‌هاست و قطعا باید بر شتاب و سرعت آن افزوده شود.



خواجه سروی با بیان اینکه این امر نباید سبب غفلت از کیفت و نحوه مطلوب برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی شود، تصریح کرد: کرسی آزاد اندیشی پر مغز و محتوا، تاثیرات مثبت و مفیدتری را در پی خواهد داشت.



وی خاطرنشان کرد: از جمله موارد دیگری که لازم است مد نظر قرار گیرد، بحث سند مهندسی فرهنگی کشور است که محتوای سند مذکور باید مورد بررسی دانشگاه‌ها قرار گیرد و برنامه‌ها بر اساس آن اصلاح و اجرایی شود.



معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر حضور والدین در دانشگاه‌ها، گفت: بحث تشکیل انجمن خانواده و دانشگاه‌ها و حضور والدین دانشجویان، فرصتی است تا والدین با محیط آموزشی و خوابگاهی فرزندان خود بیشتر آشنا شوند و از طرفی هم مسوولان دانشگاه‌ها، با والدین ارتباط برقرار کنند که این امر در کاهش آسیب‌های احتمالی زندگی دانشجویی موثر است.



خواجه سروی هچنین به تاسیس دفاتر ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها نسبت به تاسیس این دفاتر اهتمام داشته باشند و سعی کنند با بررسی مشکلات و موانع، هرچه زودتر فعالیت این دفاتر آغاز شود.



وی تصریح کرد: ما خواهان پایدارترین ازدواج‌ها در بحث ازدواج‌های دانشجویی هستیم، به همین دلیل معتقدیم بالا بردن سطح آگاهی و تعلیمات دانشجویان درباره مباحث ازدواج و زندگی مشترک به این امر کمک خواهد کرد.


کلمات کلیدی: کرسی‌های آزاد اندیشی، سرعت کرسی‌های آزاد اندیشی، اخبار جدید کرسی‌های آزاد اندیشی

آمار بازدید: 238 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image