ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه گردآوری ساختمان های پراکنده دانشگاه علامه/حل معضلات کشور با همکاری دانشمندان (31 شهریور 92)

گردآوری ساختمان های پراکنده دانشگاه علامه/حل معضلات کشور با همکاری دانشمندان (31 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی از گردآوری ساختمان های پراکنده این دانشگاه خبر داد و گفت: ما به شدت نیاز داریم که ساختمان نیمه تمام دانشگاه و وضعیت پراکنده‌ای که دارد را گردآوری کرده و بر مشکلات آن غلبه کنیم.دکتر حسین سلمیی در گفتگو با خبرنگار به وضعیت عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد و گفت: دانشگاه ما به شدت نیاز دارد که ساختمان‌های نیمه تمام، کمپس نیمه تمام و وضعیت پراکنده ای که دارد را گردآوری کرده و برمشکلات آن غلبه کند.


وی ادامه داد: کار دومی که ما باید پیش ببریم نهادینه کردن فعالیت‌های پژوهشی است. درست است که تعداد مقالات و تعداد نشریات دانشگاه افزایش یافته ولی هنوز جای خود در فعالیت‌های پژوهشی برای حل معضلات کشور پیدا نکرده است.

سرپرست دانشگاه علامه تصریح کرد: ما باید همزمان ارتباط نزدیکی با دستگاه اجرایی کشور داشته باشیم تا به کمک دانشمندان دانشگاه علامه بتوانیم این معضلات را حل کنیم.

وی از دیگر برنامه های دانشگاه به ارتقا جایگاه علمی اشاره کرد و گفت: برنامه ما ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه علامه و زمینه سازی برای نظریه پردازی براساس اندیشه اسلامی و ایرانی است.

کلمات کلیدی: ساختمان های پراکنده، دانشگاه علامه، همکاری دانشمندان، سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image