ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی جذب دانشجوی ۱۵ مؤسسه غیرانتفاعی از مهرماه/ آغاز به کار ۲ مؤسسه ویژه خواهران (31 شهریور 92)

جذب دانشجوی ۱۵ مؤسسه غیرانتفاعی از مهرماه/ آغاز به کار ۲ مؤسسه ویژه خواهران (31 شهریور 92)

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی از آغاز جذب دانشجوی ۱۵ مؤسسه غیرانتفاعی از آغاز مهرماه خبر داد.


غلامعلی نادری مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد،غیرانتفاعی و غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: از مهر ‌ماه امسال 15 مؤسسه غیرانتفاعی و غیردولتی، جذب دانشجوی خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: از این 15 مؤسسه، دو مؤسسه رهپویان در قم و آرمان رضوی در مشهد مقدس، مؤسساتی هستند که به صورت تک‌جنسیتی و ویژه خواهران فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نادری با اشاره به اسامی سایر مؤسساتی که از مهرماه آغاز به کار خواهند کرد خاطرنشان کرد: مؤسسات پیروزان در شهر فردوس، مغان در شهر پارس‌آباد مغان، رهنما در شهر اهواز و اوج در شهر آبیک قزوین از جمله این مؤسسات تازه تاسیس هستند.

وی ادامه داد: همچنین مؤسسه نیکان در شهر تاکستان، میلاد گلستان در شهر مینو‌دشت، معماری و هنر پارس در شهر تهران و زاویه در شهر زاویه تعداد دیگری از این مؤسسات هستند.

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد،غیرانتفاعی و غیردولتی تصریح کرد: مؤسسات رهجویان دانش، فناوری آبیدر در سنندج و تدبیر در تهران سایر مؤسساتی هستند که از مهرماه اقدام به جذب دانشجو می‌‌کنند.

نادری در پایان تاکید کرد: از میان این 15 مؤسسه دو مؤسسه در شهرهای کرج و ساوه، موافقت‌های اصولی مجوز خود را تبدیل به موافقت قطعی کرده‌اند.

کلمات کلیدی: جذب دانشجو، مؤسسه غیرانتفاعی، مؤسسه ویژه خواهران، آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی

آمار بازدید: 1201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image