ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری 50 کرسی‌آزاداندیشی در دانشگاه‌های کرمانشاه (30 شهریور 92)

برگزاری 50 کرسی‌آزاداندیشی در دانشگاه‌های کرمانشاه (30 شهریور 92)

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 50 کرسی ‌آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌های استان کرمانشاه با موضوعات روز در سال‌جاری برگزار می‌شود.


به‌‌ گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه از وجود سه‌دفتر تابعه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کرمانشاه خبر داد و افزود: این نهاد در سه‌ دانشگاه رازی، پیام‌نور و آزاد کرمانشاه وجود دارد که یک‌ دفتر مسئول هماهنگی و پشتیبانی این نهاد در دیگر دانشگاه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه بالغ بر 50 مرکز آموزش عالی در استان کرمانشاه وجود دارد، ادامه داد: برگزاری برنامه فرهنگی حلقه ‌معرفت یکی از برنامه‌های نهاد نمایندگی این دانشگاه با موضوعاتی اخلاقی و سیاسی در سال‌جاری است که در آن موضوعاتی چون حجاب، روابط اجتماعی دختر و پسر و آشنایی با فرقه‌هایی چون وهابیت مطرح می‌شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم‌رهبری بر برگزاری کرسی‌آزاداندیشی در دانشگاه‌ها گفت: 50 کرسی‌آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌های استان کرمانشاه با موضوعات روز برگزار می‌شود و 18 شورای مشورتی دانشجویی نیز برپا خواهد شد.

قدرتی با اشاره به‌ برگزاری 12 اعتکاف علمی در سطح دانشگاه‌های آزاد استان گفت: در این اعتکاف یک‌روزه حدود 70 درصد از مطالب ارائه ‌شده پیرامون کار و مباحث علمی خواهد بود که 30 درصد باقی‌مانده به فوق‌برنامه‌های فرهنگی اختصاص می‌یابد.

این مقام مسئول اظهار داشت: 18 کارگاه آموزشی با موضوع ادیان و آسیب‌شناسی فضای سایبری و کارگاه مهارت زندگی در سال‌جاری تدوین شده و در خصوص نقد فیلم 8 کرسی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

برگزاری 15 تیم رسانه‌ای در زمینه جنگ‌نرم

به گفته وی، سه کرسی نقد کتاب با هماهنگی نهاد کتاب‌خانه عمومی کرمانشاه در سطح شهر برگزار می‌شود و بیش از 20 نمایشگاه تابلو و تصویر در خصوص موضوعات فرهنگی و مذهبی در دستور کار بوده و 15 تیم رسانه‌ای در حوزه جنگ‌نرم با حضور دانشجویان دانشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه نیز برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری سلسله همایش شهیدپژوهی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: جشن ازدواج دانشجویی ویژه 147 زوج دانشجو از دانشگاه‌های آزاد استان در 18 مهرماه در هفته ازدواج از دیگر برنامه‌های نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد کرمانشاه است که با هماهنگی بانک‌ها با اعطای تسهیلات بانکی بیش از 34 میلیارد موافقت شده است.

برگزاری 54 نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان در دانشگاه آزاد

قدرتی در خصوص برنامه‌های نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه آزاد کرمانشاه در بخش اساتید گفت: برگزاری 54 نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان، برگزاری 18 شورای راهبردی اساتید، برپایی دو نشست مشترک گروه‌های معارف استان از جمله این برنامه‌ها است.

به‌گفته قدرتی، دو دوره طرح معرفت‌افزایی ارتقای علمی و فکری اساتید و دو کارگاه نشست منطقه‌ای روش تحقیق با حضور دبیران شوراهای راهبردی و مشورتی نهاد رهبری در کرمانشاه با شرکت استان‌های همدان، لرستان، کردستان و ایلام برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری دوره نهم آزمون جذب اساتید گروه معارف اسلامی در اواخر آذرماه سال‌جاری خبر داد و گفت: سال‌ گذشته بیش از 10 نمایشگاه فرهنگی‌مذهبی در ایام غدیر از طرف این نهاد برگزار شده که جشنواره سین هشتم از برنامه‌های جذاب برگزار شده در دانشگاه آزاد بوده است.

کلمات کلیدی: هم‌اندیشی اساتید و نخبگان در دانشگاه آزاد، هم‌اندیشی، اساتید، نخبگان، دانشگاه آزاد، کرسی‌آزاداندیشی، دانشگاه‌های کرمانشاه

آمار بازدید: 324 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image