ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد (29 شهریور 92)

جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد (29 شهریور 92)

جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مراسم که با حضور رییس دانشگاه خواجه نصیر، معاونان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیر و دانشجویان جدیدالورود در این دانشگاه برگزار شد.


عسگرزاده، دبیر انجمن اولیاء و دانشوران دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه همیشه ظرفیت‌ها کمتر از استعدادها و نیازها بوده است، گفت: حدود 2 سال است که انجمن اولیاء و دانشوران در دانشگاه خواجه‌ نصیر تاسیس شده است که هدف از تشکیل این انجمن،‌ پر کردن خلاءها و ارائه خدماتی است که در چارچوب امکانات دانشگاهی نمی‌گنجد.


وی افزود: دانشگاه خواجه ‌نصیر به عنوان یکی از پیشگامان این ایده مطرح است که از طریق جذب، از ظرفیت اولیاء برای تکمیل ارتقای علمی دانشجویان استفاده کرد.


عسگرزاده با بیان اینکه در میان اولیاء، از همه نوع قشری وجود دارد، گفت: طی 2 سال اخیر دانشگاه خواجه نصیر توانسته است از ظرفیت اولیاء استفاده کند که البته این استفاده تنها به معنی کمک‌های مالی نبوده است، چرا که بسیاری از اولیاء با استفاده از سطح علم و مهارت‌های دیگر خود به دانشگاه کمک کرده‌اند.


دبیر انجمن اولیاء و دانشوران دانشگاه خواجه نصیر اظهار کرد: یک ضعف مشترک بین دانشگاه‌ها وجود دارد و آن هم مسئله کاریابی دانشجویان است که یکی از اهداف این انجمن، استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی که در اولیاء وجود دارد، است.


وی در پایان از تمامی اولیاء خواست تا پر کردن فرم‌هایی، حمایت‌ خودشان را به دانشگاه اعلام کنند و دانشگاه بتواند با کمک‌های آنها برخی از خلاءهای موجود را پر کند.


به گزارش ایسنا، در این مراسم از نفرات برتر کنکور تقدیر به عمل آمد و همچنین به تمامی دانشجویان گل سرخی نیز اعطا شد.

همچنین در این مراسم انجمن‌های دانشجویی نیز برای معرفی دانشجویان آماده شده بود که دانشجویان می‌توانستند با ثبت‌نام و معرفی خود به این انجمن‌ها، فعالیت خود را در این انجمن‌ها آغاز کنند.

کلمات کلیدی: جشن دانشجویان جدیدالورود، دانشگاه خواجه نصیر، رییس دانشگاه خواجه نصیر، سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 435 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image