ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امکانات دانشگاه متناسب با تعداد دانشجویان رشد نکرده است (29 شهریور 92)

امکانات دانشگاه متناسب با تعداد دانشجویان رشد نکرده است (29 شهریور 92)

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به عدم رشد امکانات دانشگاه متناسب با رشد دانشجویان اشاره کرد وافزود: تعداد دانشجویان دانشگاه طی این چند سال رشد خوبی داشته اما متاسفانه امکانات دانشگاه متناسب با تعداد دانشجویان رشد نکرده است . دکتر مجید قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های دانشگاه خواجه نصیر گفت: دربخش آموزشی سعی کردیم نسبت استاد به دانشجو را افزایش داده و کیفیت آموزشی ارتقا دهیم، تجهیزات آموزشی را به روز کنیم و فضای آموزشی دانشگاه را افزایش دهیم برهمین اساس امکانات دانشگاه را افزایش داده و اساتید مجربی را جذب کردیم.


وی به اهداف دانشگاه در حوزه پژوهشی اشاره کرد و گفت: در بخش پژوهشی، هدف دانشگاه افزایش فعالیت پژوهشی است برهمین اساس با توجه به برنامه اسناد بالا دستی سعی کردیم بخش پژوهشی را هدفمند و مشخص کنیم که دانشگاه درکدام بخش پژوهشی باید بیشتر فعالیت کند.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر افزود: برخی از دانشکده‌های دانشگاه دارای سبک ویژه‌ای هستند که باید تقویت شوند و به هدف اصلی که در اسناد بالا دستی برای آن ها مشخص شده است دست یابند.

وی افزود: به عنوان مثال دانشکده نقشه بردای دانشگاه خواجه نصیر در در سطح بین الملل جایگاه خاصی دارد پس باید این جایگاه را حفظ و تقویت کنیم برهمین اساس امسال 4 هزار متر مربع به مساحت فضای آموزشی این دانشکده اضافه کردیم.

قاسمی در ادامه به عدم رشد امکانات دانشگاه متناسب با رشد دانشجویان اشاره کرد و افزود: تعداد دانشجویان دانشگاه طی این چند سال رشد خوبی داشته اما متاسفانه امکانات دانشگاه متناسب با تعداد دانشجویان رشد نکرده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، امکانات دانشگاه، تعداد دانشجویان، رئیس دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 252 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image