ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی کسری بودجه دانشگاه را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند (27 شهریور 92)

کسری بودجه دانشگاه را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند (27 شهریور 92)

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به مشکلات ایجاد شده در دانشگاه به دلیل کمبود بودجه، تصریح کرد: در صورت عدم افزایش بودجه، در سال تحصیلی پیش رو برای اجرای برنامه‌های آموزشی دانشگاه با مشکل مواجه می شویم.



دکتر جلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات مالی و کمبود بودجه، دانشگاه برنامه‌های شروع سال تحصیلی را به طور کامل انجام داده است، تصریح کرد: امسال نیز مثل سالهای گذشته دانشگاه در تامین هزینه‌های جاری با مشکلات زیادی مواجه است که حل این مشکلات توجه وزیر علوم و عمل به قول‌های داده شده را می‌طلبد.



وی افزود: با وجود مشکلات مالی برنامه‌های مربوط به شروع سال تحصیلی جدید را انجام داده‌ایم؛ اما در بحث آموزش، در امور مربوط به دانشکده و مراکز تحقیقاتی با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم. دانشگاه در حال حاضر برای تامین هزینه‌هایی چون آب و برق و تلفن و همچنین هزینه‌های مربوط به بخش بهداشت و درمان مشکلات زیادی دارد.



میرمحمدی درباره برنامه‌های دانشگاه درباره نحوه ثبت‌نام و آشنایی دانشجویان جدیدالورود با شرایط تحصیلی، توضیح داد: دانشگاه برای انجام برنامه‌های هر ساله مثل ثبت‌نام و پذیرش دانشجویان جدیدالورود آمادگی کامل دارد. به محض اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان و ثبت نام افراد کلاس‌ها طبق برنامه زمان بندی برگزار می‌شوند. در روزهای 30 و 31 شهریور نیز چند جلسه توجیهی برای دانشجویان جدید برگزار می‌شود تا این افراد با وضعیت دانشگاه، شرایط انتخاب واحد و بیمارستان آشنا شوند. علاوه بر آن جلسه‌ای نیز با خانواده این دانشجویان گذاشته می‌شود تا آگاهی لازم درباره پیگیری امور آموزشی و پژوهشی و نحوه دسترسی به آخرین اطلاعات درباره دانشجویان به آن‌ها داده شود.


رییس دانشکده علوم پزشکی یزد همچنین درباره وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه خاطرنشان کرد: برای رفع کمبود اعضای هیئت علمی و جذب عضو جدید فراخوان صادر شده و مراحلی از کار انجام شده است. در روزهای آینده تکلیف احکام صادر شده در این باره نیز مشخص می‌شود.



وی ادامه داد: خوابگاه‌ها نیز برای پذیرش دانشجو در اول مهر تعمیر شده و تجهیزات لازم نیز خریداری شده است.



میرمحمدی درباره میزان پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یزد، گفت: پیش بینی شده در بخش‌های دکترا و کارشناسی ارشد 850 تا 900 دانشجو برای سال جاری پذیرش شود که این میزان نسبت به سال قبل حدود 10 درصد افزیاش خواهد یافت. آمار دقیق میزان دانشجویان پذیرفته شده پیش از اعلام نتایج مشخص می‌شود.



رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین درباره رشته‌های جدید پزشکی در این دانشگاه تصریح کرد: امسال چند رشته در بخش کارشناسی ارشد مثل پرستاری سالمندی و پرستاری نوزادان به رشته‌های دانشگاه افزوده شده علاوه بر آن دو رشته PHT‌بیوشیمی و PHT سلولی مولکولی نیز اضافه شده است.

کلمات کلیدی: کسری بودجه دانشگاه، کسری بودجه، دانشگاه، دانشگاه علوم پزشکی یزد

آمار بازدید: 313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image