ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی ارائه رشته‌های مجازی رایگان در دو دانشگاه چینی (6 مهر 92)

ارائه رشته‌های مجازی رایگان در دو دانشگاه چینی (6 مهر 92)

دو دانشگاه چینی صاحب شهرت در قاره آسیا شامل دانشگاه‌های «پکن» و «تسینگهوا» با همکاری موسسه آموزشی بین‌المللی EdX که یکی از ارائه‌کنندگان اصلی دروس آنلاین است، نسبت به ارائه واحدهای درسی مجازی و رایگان اقدام خواهند کرد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ این دو دانشگاه مطرح چینی از هفته آینده و با همکاری موسسه بین‌المللی EdX، شش رشته تحصیلی را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین ارائه می‌دهند.



دانشگاه پکن اوایل هفته گذشته از ارائه چهار رشته شامل «مدارهای الکترونیک» و «مطالعات فرهنگ فولکلور» برای دانشجویان سراسر جهان و از طریق پایگاه اینترنتی EdX خبر داد.



از سوی دیگر دانشگاه «تسینگهوا» نیز اعلام کرد دو رشته «تاریخ معماری چین» و «اصول مدارهای الکترونیک» از 18 اکتبر و مطابق با زمان‌بندی اعلامی از سوی EdX در دسترس علاقه‌مندان به این رشته‌ها در سراسر جهان خواهد بود.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیزنیوز، با این حال رقیب اصلی موسسه EdX یعنی موسسه بین‌المللی «کورسرا» (Coursera) نیز که در ماه آوریل سال گذشته میلادی (2012) از سوی دو استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه «استنفورد» بنیان نهاده شد با دو دانشگاه مطرح دیگر چینی در قاره آسیا یعنی دانشگاه‌های «فودان» و «شانگهای جیائوتانگ» تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد ولی تاکنون هیچ‌یک از دو دانشگاه فوق درباره اینکه چه رشته‌هایی را ارائه خواهند داد، صحبتی به میان نیاورده‌اند، اگرچه موسسه Coursera‌ اعلام کرده است که داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این رشته‌ها ملزم به پرداخت 60 الی 90 دلار برای هزینه‌های نظارتی امتحانات هستند.

کلمات کلیدی: رشته‌های مجازی رایگان، دانشگاه چینی، دو دانشگاه چینی صاحب شهرت، موسسه آموزشی بین‌المللی EdX، واحدهای درسی مجازی و رایگان

آمار بازدید: 346 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image