ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی نیمسال اول دانشکده‌های پیراپزشکی "ایران" و "تهران" مشترک برگزار می‌شود (27 شهریور 92)

نیمسال اول دانشکده‌های پیراپزشکی "ایران" و "تهران" مشترک برگزار می‌شود (27 شهریور 92)

رییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آمادگی کامل دانشکده‌های پیراپزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران خبر داد و گفت: در زمینه روند احیای دانشگاه ایران هر چه که تصمیم مراجع قانونی باشد، اجرایی خواهد شد.



حسین درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص وضعیت دانشکده‌های پیراپزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران در آغاز شروع سال تحصیلی، اظهارکرد: این دانشگاه‌ها از آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی برخوردارند و هیچ مشکلی از نظر برنامه‌ریزی و برگزاری کلاس‌ها در حال حاضر وجود ندارد.


وی ادامه داد: در شروع سال تحصیلی از نظر آموزشی شرایط قبلی را ادامه می‌دهیم و تا بهمن ماه نیز شرایط آموزشی مثل قبل ادامه پیدا خواهد کرد و دانشجویان 89 و 92 تحت نظر دانشگاه ایران و ورودی‌های بعد از بهمن 89، 90 و91 تحت نظر دانشگاه تهران هستند.


رییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تصریح کرد: مشکل خاصی در آغاز سال تحصیلی وجود ندارد، و جای هیچ نگرانی نیست و ترم جدید بدون معطلی و تاخیر آغاز می‌شود.


وی با بیان اینکه تصمیم در مورد دانشگاه ایران از سطح دانشگاه‌ها و وزارت بهداشت بالاتر رفته است، افزود: ما نظراتی را در این باره داشتیم، اما از حالا به بعد جای اظهارنظرهای شخصی نیست و شرایط از دست دانشگاه‌ها و وزارت بهداشت خارج شده است و ما در این زمینه تابع نظر نهادهای بالاتر و مراجع قانونی هستیم و هر تصمیمی که به دانشکده پیراپزشکی ابلاغ شود، همان را اجرایی خواهیم کرد.


درگاهی تاکید کرد: دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه ایران تعامل خوبی دارد و دو دانشکده در فضای مشترکی با هم فعالیت می‌کنند و فعلا تصمیم این است که یک ترم را مشترک برگزار کنیم و بعد از یک ترم جابجایی و جدایی انجام خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشکده‌های پیراپزشکی، دانشکده پیراپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده‌های پیراپزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image