ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز به کار پردیس‌های جدید دانشگاه‌ خواجه‌نصیر از اول مهرماه (26 شهریور 92)

آغاز به کار پردیس‌های جدید دانشگاه‌ خواجه‌نصیر از اول مهرماه (26 شهریور 92)

رئیس دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی گفت: دو دانشکده ریاضیات و مواد در پردیس رضایی‌نژاد و دانشکده‌های کامپیوتر، ریاضی و فیزیک در پردیس سیدخندان فعالیت خود را از مهرماه آغاز می‌کنند.


مجید قاسمی رئیس دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره پیشروی وضعیت تجمیع این دانشگاه گفت:در رابطه با این موضوع باید از سرپرست جدید وزارت علوم سؤال کنید اما چیزی که ما به دنبال آن بودیم و وزارت قبل آن را با جدیت دنبال می‌کرد تجمیع کردن دانشگاه‌‌ها و از جمله دانشگاه خواجه‌نصیر بود. اما بعد از اینکه رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که به سوی پردیسی شدن دانشگاه پیش می‌روند بنا بر این شد که این وضعیت به شکل پردیسی ادامه پیدا کند.

وی افزود: به عقیده بنده در شرایطی که دنیا به سوی تجمیع دانشگاه‌ها پیش می‌رود، ما نیز با توجه به تجربه خود در زمینه مشکلات دانشگاه‌های پردیس‌دار باید به سوی تجمیع پیش رویم.

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد:ما تا یک سال گذشته فکر می‌کردیم که تجمیع دانشگاه اتفاق محتمل‌تری برای ما باشد با این حال این اتفاق نیفتاد و پردیس‌ها کار خود را ادامه می‌دهند.

رئیس دانشگاه خواجه‌نصیرالدین‌طوسی با اشاره به راه‌اندازی پردیس‌های جدید این دانشگاه تصریح کرد: ما در سال گذشته یک زمین 5 هکتاری به زمین دانشکده هوا فضا اضافه کردیم و در همین ایام نیز از سرپرست وزارت علوم تقاضا می‌کنیم که برای افتتاح و راه‌اندازی آن به زودی اقدام کنند.

وی افزود: این مسئله باعث می‌شود بیشتر دانشکده‌های ما که در حال راه‌اندازی هستند به زودی افتتاح شوند.

قاسمی با اعلام خبر آغاز به کار دانشکده‌های جدید این دانشگاه در دو پردیس شهید رضایی‌نژاد و سید‌خندان اذعان داشت: در حال حاضر احداث دو ساختمان 8 طبقه با متراژ 12 هزار مترمربع توسط هیئت امنای دانشگاه امضا شده و در حال راه‌اندازی آن هستیم. از سوی دیگر دو دانشکده ریاضیات و مواد در پردیس شهید رضایی‌نژاد نیز افتتاح شده و از مهر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

قاسمی در پایان تاکید کرد: همچنین پردیس‌های کامپیوتر و ریاضی و فیزیک نیز در پردیس سید‌خندان در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را شروع می‌کنند.

کلمات کلیدی: پردیس‌های جدید، دانشگاه‌ خواجه‌نصیر، پردیس‌های کامپیوتر و ریاضی، پردیس فیزیک، پردیس سید‌خندان، سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image