ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون منصوب شد (26 شهریور 92)

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون منصوب شد (26 شهریور 92)

صبح امروز طی مراسمی سیدحمید رمضانی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون منصوب شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مارگون، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون در محل دانشگاه پیام‌نور این شهر برگزار و سیدحمید رمضانی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون منصوب شد.

یعقوب اسلامی‌مهر رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون ضمن خیر مقدم و خوش آمد‌گویی به حاضرین عملکرد و موفقیت‌های دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون در زمان تصدی مسئولیت خود را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد امام جمعه شهر مارگون در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اسلامی‌مهر و تشریح موضوع علم و اخلاق اسلامی در دانشگاه، از مدیریت‌ها و منصب‌ها به عنوان نعمت‌هایی از طرف خداوند به بعضی انسان‌ها یاد کرد و اظهار کرد: خداوند فرصتی را برای شیفتگان خدمت مهیا می‌کند تا با قبول مسئولیت و انجام وظیفه شرعی خود گامی مؤثر در خدمت به جامعه اسلامی بردارند.

فرود شجاعی‌پور معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهداف کلی دانشگاه پیام‌نور به تشریح برخی مشکلات موجود دانشگاه پیام‌نور و اقدامات انجام شده در این خصوص پرداخت و همکاری مسئولان بخش مارگون را جهت پیشرفت و تحقق اهداف دانشگاه و رفع مشکلات موجود خواستار شد.

وی خدمات مجموعه را مطلوب و ملموس دانست و با تقدیر از زحمات اسلامی‌مهر، انتصاب سید‌حمید رمضانی را که دارای سوابق و تجارب ارزشمند است تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

سیدحمید رمضانی نیز اظهار کرد: موجبات اصلاح و ارتقاء فرآیندهای کاری و افزایش کیفیت علمی و اخلاقی در سطح دانشگاه را فراهم آوریم.

رئیس جدید پیام‌نور واحد مارگون گفت: ما باید در جهت تحقق اهداف و برنامه‌ها حرکت کنیم و کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها باید به نحو مطلوبی به وظایف خود عمل کنند.

رمضانی افزود: حرکت و تلاش برای پیشرفت و توسعه دانشگاه باید با همکاری سایر دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها صورت گیرد و در جهت رشد و ارتقای دانشگاه اقدامات لازم انجام شود.

در پایان مراسم لوح انتصاب ریاست جدید دانشگاه توسط امام جمعه مارگون به رمضانی اهدا شد و از خدمات اسلامی‌مهر تقدیر شد.

کلمات کلیدی: رئیس جدید، دانشگاه پیام‌نور، پیام نور واحد مارگون، سیدحمید رمضانی

آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
فقاهتی- رضا چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

ضمن سلام خدمت آقای دکتر حمید رمضانی انتصاب شایسته شما به ریاست دانشگاه پیام نور مارگون تبریک میگویم و از خداوند منان نوفیقات روزافزون شما را خواستارم موفق باشید ان شاالله