ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش 15 درصدی اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه (26 شهریور 92)

افزایش 15 درصدی اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه (26 شهریور 92)

مدیر امور دانشجویی دانشگاه ارومیه از افزایش 10 تا 15 درصدی اجاره‌ّهای خوابگاه‌های این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.



اکبر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، با بیان اینکه 10 هزار نفر متقاضی خوابگاه‌ هستند، اظهارکرد: فقط به 5000 نفر از آنان خوابگاه ملکی ارایه می‌شود و به 5000 نفر دیگر خوابگاه‌های خودگردان و خودگردان استیجاری ارایه می‌شود.


وی با بیان اینکه تمامی خوابگاه‌ها تمیز و مرتب شده و آماده ارایه خدمات به دانشجویان هستند، تصریح کرد: هیچ مشکلی در ارایه خدمات در خوابگاه‌ها برای دانشجویان وجود ندارد، البته دانشجویان باید توجه داشته باشند که ارایه خدمات به صورت آرمانی هم نیست و با توجه به دارایی که موجود است سعی و تلاش بر این است که بهتریی خدمات را برای رفاه دانشجویان در خوابگاه‌ها فراهم شود.



سازمان اتوبوسرانی هیچگونه همکاری با دانشگاه نمی‌کند


وی با بیان اینکه دانشگاه ارومیه جزء معدود دانشگاه‌هایی است که هزینه اتوبوس‌ها را از محل بودجه جاری دانشگاه پرداخت می‌کند، گفت: در این راستا سازمان اتوبوسرانی و شهرداری هیچ گونه همکاری با دانشگاه نمی‌کنند و طبق قرار دادی که با دانشگاه منعقد می‌کنند به دانشجویان خدمات ارایه می‌دهند.

کلمات کلیدی: اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه، اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی، دانشگاه ارومیه، امور دانشجویی دانشگاه ارومیه

آمار بازدید: 519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image