ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجویان دانشگاه ارومیه صبحانه‌دار شدند

دانشجویان دانشگاه ارومیه صبحانه‌دار شدند

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: بعد از گذشت دو سال، وعده صبحانه در برنامه غذایی دانشجویان دانشگاه ارومیه گنجانده شد.


دکتر عبدالناصر نظریانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان غربی، با بیان مطلب فوق افزود: تیم جدید در معاونت دانشجویی دانشگاه تغییرات چندانی را در نوع وعده های غذایی بجز ناهار روزهای شنبه بوجود نیاورده است که آن هم به علت نارضایتی دانشجویان از خورشت کرفس، غذاهای جدید جایگزین آن شده است.

وی با اعلام اینکه با نظارت مستمر و ارتبات تنگاتنگ با دانشجویان کیفیت غذاها افزایش پیدا کرده است افزود:افزودن وعده صبحانه در راستای تامین آرامش بیشتر دانشجویان و اینکه بدون هیچگونه دغدغه‌ای به امتحانات خود بپردازند با اخذ رضایت هیئت رئیسه دانشگاه به وعده‌های غذایی اضافه شد.

نظریانی افزود: وعده غذایی صبحانه هزینه بالایی را متحمل دانشگاه می‌کند ولی با تخصیص بودجه مناسبی که در طول ترم جاری توانستیم به طور موقت و تا پایان امتحانات دانشگاه، این وعده را نیز در سبد غذایی دانشجویان بگنجانیم.

وی ادامه داد: این طرح شامل تمامی دانشجویان خوابگاهی اعم از خوابگاه‌های داخل و خارج دانشگاه می شود و هیچگونه محدودیتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ندارد و دانشجویان ارشد و دکتری نیز می‌توانند از این وعده غذایی استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با بیان اینکه مدت زمان قرار داد یا پیمانکار با اتمام سالتحصیلی به پایان می رسد تصریح کرد: با اطلاع رسانی و از طریق مناقصه پیمانکار سال بعد مشخص خواهد شد و این معاونت تمام سعی خود را خواهد کرد تا که بتواند وعده صبحگاهی را نیز در سبد غذایی ترم بعد دانشجویان قرار دهد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 202 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image