ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فراخوان جشنواره ملی ریحانه ویژه بانوان دانشگاهی اعلام شد (23 شهریور 92)

فراخوان جشنواره ملی ریحانه ویژه بانوان دانشگاهی اعلام شد (23 شهریور 92)

مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم، گفت: فراخوان دومین دوره جشنواره ملی ریحانه ویژه بانوان همزمان با دهه کرامت به دانشگاه ها ارسال شده است.


به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل دارا با بیان این مطلب، گفت: جشنواره ملی ریحانه هر ساله به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در بین بانوان دانشگاهی در سه سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی مناسب‌ترین بستر برای حضور بانوان در جامعه است، اظهار داشت: جشنواره ریحانه علاوه بر فراهم آوردن فضایی برای رقابت دختران دانشجو، هدف گذاری خود را الگوسازی به خصوص در زمینه مد و پوشش اسلامی-ایرانی قرار داده است.

مدیر کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، فراهم آمدن یک بانک اطلاعاتی از فعالیت‌ بانوان دانشجو در عرصه‌های مختلف را از دیگر دستاوردهای جشنواره ریحانه دانست و افزود: بانوان ما هم از نظر تربیت، نسلی برتر و پویا و هم به صورت مستقیم در جهت بالندگی علمی و فرهنگی در جامعه نقش های موثری ایفا کرده‌اند.

دارا خاطرنشان کرد: تمام بانوان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور می توانند آثار خود را در بخش های پژوهشی، هنری، ادبی و بخش ویژه طراحی وبلاگ، وب سایت و نرم افزار به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

کلمات کلیدی: فراخوان جشنواره ملی ریحانه، ویژه بانوان دانشگاهی، جشنواره ملی ریحانه، دهه کرامت

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image