ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار افزایش دانشجویان تحت پوشش وام شهریه و اجرای طرح بیمه تکمیلی از مهر (23 شهریور 92)

افزایش دانشجویان تحت پوشش وام شهریه و اجرای طرح بیمه تکمیلی از مهر (23 شهریور 92)

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اعطای انواع تسهیلات به دانشجویان جدید الورود توسط صندوق گفت: دانشجویان از مهرماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.


دکتر کیوان مرادیان در گفتگو با خبرنگار مهر با شاره به برنامه های صندوق رفاه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید گفت: امسال برای اولین بار ابلاغ اعتبارات در شهریور ماه صورت گرفت بنابراین در ترم جاری تسهیلات به صورت منظم‌ و به هنگام‌ تر در اختیار دانشجویان متقاضی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آماده سازی خوابگاه برای ورود دانشجویان جدید الورود گفت: دانشگاه‌ها خوابگاه ها را برای ورود دانشجویان جدید الورد به نحو مطلوب تعمیر و آماده کرده‌اند و خوابگاهها برای ورود دانشجویان آماده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویان می توانند از مهرماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند که دستورالعمل و ضوابط آن قبل از ترم جاری اعلام شده است.

وی افزود: بیمه تکمیلی 100 درصد مشمول وام می شود و سقف آن 100 هزار تومان است و صندوق طوری برنامه ریزی کرده است که دانشجویانی که مشکلات جدی در پرداخت هزینه درمان دارند 100 درصد هزینه درمان آنها از طریق شرکت‌های طرف قرارداد پرداخت شود.

مرادیان به بحث تغذیه دانشجویان اشاره کرد و گفت: برای دانشجویان، وام تغذیه در نظر گرفته شده که اگر دانشجویی نتوانست هزینه غذای خود را پرداخت کند صندوق وام تغذیه یک ترم دانشجو را به دانشگاه ارایه می دهد تا دانشجو دغدغه تغذیه نداشته و این وام را بعد از فارغ التحصیلی پرداخت کند.

وی در مورد میزان وام شهریه هم گفت: میزان وام شهریه در ترم جاری تغییر نکرده مانند سال گذشته است دانشجویان کارشناسی ارشد هر ترم یک میلیون تومان، دانشجویان مقطع دکتری دونیم میلون تومان دریافت می کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: برای مهرماه افزایش سقف وام شهریه نداریم اما تعداد وام گیرندگان افزایش خواهند داشت و میزان افزایش وام برای بهمن ماه پیش بینی شده است که آن زمان میزان وام افزایش یافته اعلام خواهد شد.

کلمات کلیدی: افزایش دانشجویان، دانشجویان تحت پوشش وام شهریه، اجرای طرح بیمه تکمیلی، اعطای انواع تسهیلات به دانشجویان جدید الورود، صندوق رفاه دانشجویان

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image