ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار در نظام آموزشی قوانینی برای جلوگیری از سلیقه‌های شخصی حاکم شود (23 شهریور 92)

در نظام آموزشی قوانینی برای جلوگیری از سلیقه‌های شخصی حاکم شود (23 شهریور 92)

عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث کاهش استقلال دانشگاه برای پذیرش دانشجوی دکتری را به نفع دانشجویان عنوان کرد و گفت: اگر این طرح به صورت درست اعمال شود، پذیرش دانشجو دکتری عادلانه انجام می‌شود.




ابراهیم شفیع آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: با اجرای این طرح وزارت علوم شانس دانشجویان برای ورود به دانشگاه‌های معتبر کشور بیشتر شده است، چرا که میزان اعمال نفوذ دانشگاه کمتر شده و دانشجویان با اطمینان خاطر بیشتری در مصاحبه شرکت می‌کنند.



وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها ترجیح می‌دهند دانشجوی کارشناسی ارشد خود را در مقطع دکتری جذب کنند، خاطرنشان کرد: اگر این طرح درست اجرا شود، دانشجویانی که نمره خوبی اخذ کرده‌اند، می‌توانند وارد یک دانشگاه معتبر شوند، به همین دلیل این طرح به نفع دانشجویان است.



سروستانی تصریح کرد: باید در نظام آموزشی قوانینی حاکم شود تا از اعمال نظرها و سلیقه‌های شخصی جلوگیری و عدالت در جذب دانشجو رعایت شود، اما به تبع دانشگاه‌ها نیز حق دارند به علت برنامه‌ریزی که برای تربیت دانشجو داشته‌اند در جذب آن نیز سهیم باشند.



وی افزود: به دلیل اینکه در گذشته اعتراض بسیاری از سوی دانشجویان به علت اعمال نظرهای شخصی اساتید برای جذب دانشجو دکتری وجود داشته است، به نظر می‌رسد اجرای این طرح به نفع دانشجویان و مورد قبول آنان است.


کلمات کلیدی: نظام آموزشی، قوانینی برای جلوگیری از سلیقه‌های شخصی، کاهش استقلال دانشگاه برای پذیرش دانشجوی دکتری، پذیرش دانشجوی دکتری، شانس دانشجویان برای ورود به دانشگاه‌های معتبر کشور

آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image