ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آخرین وضعیت پیاده‌سازی فناوری ملی سامانه حمل و نقل ریلی پر سرعت در دانشگاه علم و صنعت (23 شهریور 92)

آخرین وضعیت پیاده‌سازی فناوری ملی سامانه حمل و نقل ریلی پر سرعت در دانشگاه علم و صنعت (23 شهریور 92)

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: پیاده‌سازی فناوری ملی سامانه حمل و نقل ریلی پر سرعت از سوی اساتید تراز اول کشور در دانشگاه علم و صنعت انجام می‌شود و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.


سعید جبل عاملی رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: طرح کلان «پیاده‌سازی فناوری ملی سامانه حمل و نقل ریلی پرسرعت» با هدف دستیابی به فناوری‌های اصلی و توان طراحی پایه سامانه حمل و نقل ریلی پرسرعت از جمله مهمترین طرح های کلانی محسوب می شود که دانشگاه علم وصنعت متولی اجرای آن شده است.

وی افزود: سامانه حمل و نقل ریلی پرسرعت با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت از طریق به کارگیری دانش موجود در کشور و ایجاد دانش از روش‌های مختلف در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت طرح ملی حمل و نقل ریلی پر سرعت را از اولویت‌های مهم کشور و این دانشگاه برشمرد و گفت: طرح فناوری ملی سامانه حمل و نقل ریلی پر سرعت یکی از طرح‌های بین رشته‌ای دانشکده‌های مهندسی راه آهن، عمران، برق، کامپیوتر، مکانیک، مواد و صنایع این دانشگاه است که اساتید تراز اول کشور به روی این طرح فعالیت می‌کنند.

جبل عاملی در رابطه با آخرین وضعیت پیشرفت طرح کلان پیاده‌سازی فناوری ملی سامانه حمل و نقل ریلی پر سرعت، اظهار داشت: این طرح هم اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و در صورت تأمین بودجه به سرعت پیش می‌رود.

وی گفت: بودجه کم و ناچیزی برای پیشبرد این طرح و دیگر طرح‌های کلان در مرحله اول اختصاص یافته است ولی به آینده امیدوار هستیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه علم و صنعت، اخبار جدید دانشگاه علم و صنعت، پیاده‌سازی فناوری ملی، سامانه حمل و نقل ریلی پر سرعت، پیاده‌سازی فناوری ملی سامانه حمل و نقل ریلی پرسرعت

آمار بازدید: 221 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image