ارتباط مستقیم با 30709 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات الکترونیکی آموزش افتتاح شد (21 شهریور 92)

نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات الکترونیکی آموزش افتتاح شد (21 شهریور 92)

سرپرست وزارت علوم صبح امروز با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران، نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات الکترونیکی آموزش را افتتاح کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نمایشگاه آموزش و خدمات الکترونیکی آموزش برای نخستین بار در کشور و با همکاری کانون موسسات اعزام دانشجو به خارج در دو سالن نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز پنجشنبه 21 شهریور تا یکشنبه هفته آینده فعالیت خواهد کرد و برخی از موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج، بعضی از دانشگاههای کشور و موسسات آموزشی در حوزه های زبان و کنکور در این نمایشگاه حضور دارند.

جعفر توفیقی پیش از افتتاح این نمایشگاه با اشاره به برخی چالش ها در حوزه آموزش عالی کشور و با بیان اینکه شیوه های مختلف یاددهی و یادگیری و چگونگی این شیوه ها یکی از چالش های پیش روی آموزش عالی ما است، ادامه داد: محدودیت های منابع مالی دولت به گونه ای است که ما نمی توانیم تنها سراغ آموزش های سنتی با شیوه های حضوری برویم بلکه لازم است آموزش های الکترونیک که در سایر کشورهای جهان رواج دارد، در کشور نهادینه شود.

سرپرست وزارت علوم با اشاره به نقش نمایشگاه آموزش و خدمات الکترونیکی آموزش، گفت: این نمایشگاه در توسعه تکنولوژی های آموزشی نقش بسیاری ایفا می کند به این دلیل که امروزه شاهد تحولات بسیار جدی در شیوه های یاددهی و یادگیری هستیم.

کلمات کلیدی: توفیقی، دکتر توفیقی، سرپرست وزارت علوم، وزیر علوم، وزارت علوم، نخستین نمایشگاه آموزش، خدمات الکترونیکی آموزش، نمایشگاه آموزش و خدمات الکترونیکی آموزش، توسعه تکنولوژی های آموزشی، کانون موسسات اعزام دانشجو

آمار بازدید: 606 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image