ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار انعقاد تفاهم‌نامه سازمان امور دانشجویان با فدراسیون ورزشی روستایی و محلی (20 شهریور 92)

انعقاد تفاهم‌نامه سازمان امور دانشجویان با فدراسیون ورزشی روستایی و محلی (20 شهریور 92)

تفاهم‌نامه اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان با فدراسیون ورزشی روستایی و بازی‌های بومی، محلی با حضور مدیرکل تربیت بدنی و رییس فدراسیون ورزشی روستایی و بازی‌های بومی، محلی منعقد شد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری داشنجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد کشتی‌دار در این خصوص، اظهارداشت: این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه کشور و با توجه به میزان علاقه قشر فرهیخته دانشگاهی به ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی، محلی که برگرفته از آداب و رسوم و فرهنگ غنی ایران اسلامی است در راستای عملیاتی کردن ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی، محلی و توسعه آن در دانشگاه‌های کشور به امضاء رسید.



وی با بیان اینکه یکی از وظایف و اهداف اداره کل تربیت‌بدنی ایجاد سلامتی، شادابی و شور و نشاط و امید به‌ آینده با حفظ ارزش‌های اسلامی در محیط دانشگاه است، افزود: برای تحقق این امر باید دو محور تنوع رشته‌های ورزشی در دانشگاه‌ها و ازدیاد رویدادهای ورزشی که عملا این دو محور باعث افزایش انواع فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها می‌شود، مورد توجه قرار گیرد.



کشتی دار همچنین خاطرنشان کرد: به لحاظ اهمیت ورزش‌های بومی نسبت به سایر رشته‌های دانشگاهی و در جهت فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن آن در میان فرهیختگان، از ابتدای سال با کمک هیات‌های استانی و شهرستانی و بازی‌های بومی محلی، برگزاری مسابقات ورزشی در حاشیه خوابگاه‌ها و در درون دانشگاه‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های اجرای این تفاهم‌نامه خواهد بود.





اعطای وام دانشجویی به دانشجویان داوطلب رویدادهای ورزشی




مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به ایجاد انگیزه و استقبال دانشجویان از ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی قرار شد در جلسه‌ای که مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها حضور دارند، دانشجویانی که جهت برگزاری رویدادهای ورزشی داوطلب می‌شوند از طریق سازمان از تسهیلات وام دانشجویی برخوردار شوند.



همچنین دکترغلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی نیز در این نشست، گفت: یکی از ابزارهای کارآمد در جهت احیاء و ترویج ارزش‌های فرهنگی ، بازی‌های بومی محلی است که با توجه به ماهیت آنها، قطعا دانشجویان می‌توانند از ویژگی‌ها و کاربردهای بازی‌های بومی محلی بهره برده و به عنوان یک معلم و مربی در جهت انتقال و آموزش به نسلی که قرار است مدیران شایسته‌ای باشند موثر واقع شود.


کلمات کلیدی: انعقاد تفاهم‌نامه، سازمان امور دانشجویان، فدراسیون ورزشی روستایی و محلی، اعطای وام دانشجویی، دانشجویان داوطلب رویدادهای ورزشی

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image