ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی تعطیلی دانشگاه‌های پرخطر در کنیا (19 شهریور 92)

تعطیلی دانشگاه‌های پرخطر در کنیا (19 شهریور 92)

وزارت علوم کنیا دانشگاه‌های این کشور را ملزم کرد تا تمام دانشکده‌ها و کالج‌هایی را که در نزدیکی مناطق دفن زباله‌ها، معدن‌ها و یا کارخانجات هستند، تعطیل کنند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «جیکوب کایمنی»، وزیر آموزش کابینه کنیا درباره این تصمیم گفت: دولت نسبت به قرار داشتن برخی دانشکده‌ها در مناطقی که می‌توانند برای دانشجویان خطرناک باشد، ابراز نگرانی کرده است.



وی افزود: همچنین برخی دانشکده‌ها در ساختمان‌های مسکونی و رستوران‌های پرسروصدا هستند که این امر نیز می‌تواند به بازده تحصیلی دانشجویان آسیب بزند.



بنابر آخرین استانداردهای تعیین شده از سوی «کمیسیون آموزش دانشگاهی» کنیا، دانشکده‌ها و کالج‌های آموزشی نباید در نزدیکی مناطقی نظیر فرودگاه‌ها، پارکینگ اتوبوس‌ها و فروشگاه‌ها تاسیس شوند چرا که به یادگیری دانشجویان لطمه می‌زنند.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلد نیوز، افزایش شمار تاسیس دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها در مناطق نامناسب در نایروبی و سایر شهرهای مهم کنیا، نتیجه رقابت شدید برای جذب دانشجویان در دانشکده‌های خصوصی است.



بنا بر اعلام پروفسور «دیوید سام»، دبیر اجرایی «کمیسیون آموزش دانشگاهی» خط مشی‌های جدید را کمک به اعمال استانداردهای لازم برای بهبود کیفیت آموزش در تمام دانشگاه‌های کشور می‌داند.



وی افزود: از دانشگاه‌ها توقع می‌رود نه تنها در افزایش ظرفیت‌ها بلکه در ارائه آموزش باکیفیت در فضای مساعد آموزشی کوشا باشند.


کلمات کلیدی: تعطیلی دانشگاه‌های پرخطر، کنیا، کمیسیون آموزش دانشگاهی، وزارت علوم کنیا، تحصیل در کنیا، دانشگاههای کنیا

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image